Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal til MD scanning på mandag... der får vi forhåbentlig afvide hvad der gemmer sig der inde... men hvad tror i???
billed er taget 19+4 for lidt siden... vi skal til at holde min brors og hans kærestes føsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min intuition siger en lille babypige (:
min fornemmelse skifter hele tiden... men kæresten mener det er en dreng
M (: skriver: Min intuition siger en lille babypige (:
tak for dit svar skal nok komme med en update mandag
Kay skriver: skal til MD scanning på mandag... der får vi forhåbentlig afvide hvad der gemmer sig der inde... men hvad tror i??? billed er taget 19+4 for lidt siden... vi skal til at holde min brors og hans kærestes føsdag
Tja hvis dine ekstra kg sidder på hofterne så tror jeg det bliver en pige, men sidder det mere på maven tror jeg det er en dreng... Men en helt anden ting, hvor har du den der kjole fra..
Kay skriver: tak for dit svar skal nok komme med en update mandag
Det bliver spændende! Hvad tror du, der gemmer sig?
Pernille08 skriver: POgJeg tror det er en dreng . Du har det hele på.maven synes jeg . Og i øvrigt en flot lave .
POgJeg tror det er en dreng . Du har det hele på.maven synes jeg . Og i øvrigt en flot lave .
dola skriver: Tja hvis dine ekstra kg sidder på hofterne så tror jeg det bliver en pige, men sidder det mere på maven tror jeg det er en dreng... Men en helt anden ting, hvor har du den der kjole fra..
den er købt i en lille butik på øren siquihore på filipinerne ellllsker den... har den også med mere lysserøde blomster
Pernille08 skriver: Og der skulle selvfølgelig stå mave ..
Og der skulle selvfølgelig stå mave ..
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128