Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ingen anelse om hvad det kan være, men hold da fasten fin mave du har fået dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Ingen ide Men hvor ser du flink ud
Ingen ide
Men hvor ser du flink ud
mange tak håber jeg da os jeg er
Baagøe skriver: Det bliver også bare spændende. Jeg kunne ikke gøre op med mig selv, om jeg ville vide det eller ej, så det endte med, at jeg tog en impulsiv beslutning midt under 3D/4D scanningen i 33. uge om at jeg gerne ville vide kønnet Lauras far sagde nemlig, at det var op til mig at bestemme lige netop det
Det bliver også bare spændende. Jeg kunne ikke gøre op med mig selv, om jeg ville vide det eller ej, så det endte med, at jeg tog en impulsiv beslutning midt under 3D/4D scanningen i 33. uge om at jeg gerne ville vide kønnet Lauras far sagde nemlig, at det var op til mig at bestemme lige netop det
wow ja det var meget impulsivt...
LunaLykke skriver: Jeg tror det bliver en pige synes tit drengemaver starter lidt højere oppe, og din mave ligner min (jeg var dog længere henne da min mave så sådan ud, måtte vente meeeget længe på en synlig mave)
Jeg tror det bliver en pige synes tit drengemaver starter lidt højere oppe, og din mave ligner min (jeg var dog længere henne da min mave så sådan ud, måtte vente meeeget længe på en synlig mave)
ja min mave er blevet stor meget hurtigt tror der er fordele og ulemper ved begge dele
Ditte-3 skriver: en baby dreng s
en baby dreng s
tak for budet
Frk Mig skriver: Jeg tror der gemmer sig en smuk baby ..
Jeg tror der gemmer sig en smuk baby ..
det håber jeg også
metski83 skriver: Har ingen anelse om hvad det kan være, men hold da fasten fin mave du har fået dig
mange tak er også rigtig glad for den
Tror det er en lille pige! Rigtig flot kjole! Vh stine
Kay skriver: mange tak er også rigtig glad for den
Ja det kan jeg godt forstå, glæder mig godt nok også sindsygt meget til at det bliver min tur.
StineW79 skriver: Tror det er en lille pige! Rigtig flot kjole! Vh stine
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128