At få barn nr 2: som donerbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Bare mig..

Dorte S. skriver:

hej

Kan fortælle dig at jeg blev insemineret på en fertilitetsklinik og havde valgt anonym donor. Det kostede mig 1500 kr. Men blev også gravid i første forsøg

Dorte

Ja okay, det er jo sørme ikke mange penge.. Og dejligt du blev det i første forsøg.. Håber at kunne gøre kunsten efter, hvis det bliver en realitet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

lassemor07

Synes det lyder som en rigtig god plan og du bare skal springe ud i det når tiden kommer
Har selv Lasse på 5 og min plan er vis jeg ikke finder en mand inden jeg bliver 30 så har Lasses far og jeg en aftale om af vi får en sammen vel og mærket af der ikke er nogle kærester til den tid fra nogle af siderne
Jeg regnet også med af der kunne skulle være 3 år i mellem men sådan skulle det ikke være men Lasse skal bestemt ikke være ene barn

Anmeld

13. april 2012

sus73

MGN~NGM<3 skriver:

Okay, ja så kan det jo godt blive en dyr fornøjelse. Men en opsparing til det, ville nok ikke være dumt. I tilfælde af at man bliver gravid i første forsøg, har man jo en skøn opsparing til noget andet - spiren måske

Mange tak for svarene..

Vil helt klart anbefale dig at spare op til behandling, da det er de færreste som har held i første forsøg. Har selv brugt ca. 50.000 kr på behandlinger og hormoner, uden at blive gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.