Milla-Victoria's mor skriver:
Hej piger.
Jeg er en kvinde på 27 år, og enlig mor til en skøn pige på 4 (hvor der ikke er kontakt til den biologiske far).
Det har altid været mit store ønske at være mor. Og jeg ELSKER det :-)
Jeg har siden hun blev født glædet mig ufatteligt meget til den næste guldklump skulle forplante sig i min livmoder :-) Det har altid været mit store ønske at der skulle være relativ kort tid imellem mine børn. Nu er min datter 4, og min søgen efter den eneste ene, kan jeg vist godt kalde for en stor fiasko ;-)
Jeg har igennem 3 år overvejet om mit næste barn skulle være donerbarn. Da vi ikke har kontakt til Milla-Victorias far, vil begge børn være lige stillet, på det punkt.
Jeg er nu gået et skridt videre i min beslutning. Jeg har taget beslutningen om at i såfald at der inden december ikke er nogle faktorer der kan "kommer i vejen" (udsigt til en kæreste/potentiel far el.lign.)! Så vil jeg påbegynde behandlingen.
Jeg er færdiguddannet til sygeplejerske til næste sommer, og ønsker at kunne gå på barsel derefter, inden at jeg ønsker at læse videre.
Det jeg ønsker med dette indlæg, er indsigt i jeres mening om dette. Jeg ønsker kun ærlighed, det vil sikkert ikke ændre min mening om dette. Men det er rart at have omverdenens mening med i mine endelige overvejelser.
Samtidig kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer der selv har taget Beslutningen. Hvordan i oplev/oplever det hele.
Rigtig god weekend til jer alle :-)
Knus Pernille
Kan godt forstå du gerne vil have endnu et barn. Jeg var i samme situation, har en søn på 4 år fra et tidligere forhold og ville bare gerne have endnu et barn. Hvis jeg skulle have endnu et barn skulle der ikke være for stor aldersforskel + at jeg nu er 35 år så kunne heller ikke vente for mange år. Jeg fødte den skønneste datter i november måned og har ikke fortrudt et sekund!! Det er bare den bedste beslutning jeg har taget
Elsker at være mor til begge mine skønne børn.
Men der vil sikkert komme nogle udfordringer i fremtiden når det ene barn har en far og den anden ikke har. Men håber da stadigvæk at møde en sød mand en dag der måske kan blive "far" for min datter.