Rimelige sengetider for en 11 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Polkaprik

PT skriver:

Ja, helt sikkert. For ikke at tale om første gang han har en pige med hjem rofl

I did it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Isabella_mor

Lullaby skriver:

Nu er der jo forskel på børn og voksne.

det er jo lige det

Anmeld

16. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Polkaprik skriver:

I did it!

Hvor godt. Måske skulle du dog ikke fortælle ham det som det første, når han vågner

Anmeld

16. marts 2012

Polkaprik

PT skriver:

Hvor godt. Måske skulle du dog ikke fortælle ham det som det første, når han vågner

Nej det bliver gemt til det helt rigtige tidspunkt.. Muhahahaha

Anmeld

16. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Polkaprik skriver:

Nej det bliver gemt til det helt rigtige tidspunkt.. Muhahahaha

Lol - jeg sidder her og prøver at forestille mig, hvordan en 11-årig i en tremmeseng ser ud. En skam det ville være for "ondt" at lægge billedet ind her. Men ja, gem det til en dag, du har brug for afpresnings materiale

Anmeld

16. marts 2012

Polkaprik

PT skriver:

Lol - jeg sidder her og prøver at forestille mig, hvordan en 11-årig i en tremmeseng ser ud. En skam det ville være for "ondt" at lægge billedet ind her. Men ja, gem det til en dag, du har brug for afpresnings materiale

Ja selvom han godt kunne fortjene at jeg gjorde må jeg hellere holde mig i skindet...hehe

Anmeld

17. marts 2012

Lullaby

Polkaprik skriver:

I did it!

Sådan. Man må ikke se vel?

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

Polkaprik skriver:

Ja herhjemme er der store store diskutioner om hvad der er rimeig sengetid. 

Jeg er chokeret over at når vores dreng (min bonusdreng) sover ude hos nogle bestemte kammerater får de lov til at sidde og spille computer til kl 6 om morgenen!

Hele hans weekend er ødelagt fordi han er så træt og han får heller ikke lavet sine lektier da han skvatter i søvn. 

Herhjemme hedder det kl 21.00 i hverdagen og senest midnat i weekenden.

Han er ikke god til at komme ud af fjererne om morgenen og slet ikke i hverdagen.

Men han er dyyyybt utilfreds og er af den mening at alle andre jævnaldrene må være senere oppe end han må.

Derfor synes jeg det kunne være sjovt at se hvad i mener. Ikke at det vil ændre så meget da alle børn er forskellige og vi har sat vores tider efter hvad vi kan se han fungere bedst med.

den mest uretfærdige bonusmor

når min bror og venneene holder LAN, så hedder den snildt også kl 5-6 om morgenen.. sometider får de morgen mad inden de går i seng

Så de syndes det er meget normalt..

Anmeld

17. marts 2012

bullerbassen

Her bliver mine drenge 11 til maj. Deres sengetid hedder kl 21 ( i sengen ) til hverdag. Og omkring 21.30-22 i weekenden. Alt efter om vi skal nået tidligt om morgen. 

Her har vi MEGA mange diskutioner omkring sengetid fordi der er et par klassekammerater, der går i seng når de har lyst dvs ved 22 tiden på hverdage.

Det kan mine drenge slet slet ikke holde til. Så vi er meget strikse med sengetider, har altid været det. T har nogle mindre vanskeligheder , bliver hurtigt stresset og reagere meget hvis der sker for meget. 

Så herhjemme er vi dybt urimelige men det er der ikke noget at gøre ved, hele familien skal fungere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.