Vi står i en lidt træls situation, syntes jeg selv..
Vi har anskaffet os en kat, for mange år siden.. Hun er 10 år gammel!
Vi bor på landet, så hun er en ude kat.. Det vil sige, hun spiser mus dagligt, da hun er en hun kat og de skal jage til deres unger..
Når katte spiser mus, resulterer det i at de får orm ret ofte.. Det vil sige, at vi kan behandle hende konstant for det! Og måden man opdager det på, er at hun enten har kastet dem op eller de hinger ud af numsen på hende..
Hun kaster tit op, og hvis ikke det er orm er det gammel musse pæls eller andet snask og det er i sofa på spisebords stole o.s.v..
Når vi bor i nærheden af skov, så slæber hun rigtig mange flåter med ind når det er sæson for dem.. Det vil sige hun skal tjekkes hver gang, hun bliver lukket ind og alligevel kan det godt ske vi overser en..
Hun ved godt, hun ikke må gå på køkkenbordet men gør det lige så snart vi kigger væk! Hvilket jeg syntes er SÅ klamt!
Flere gange har jeg også taget hende i at ligge ovenpå barnevognen, og har derfor stilt den ind i et lukket rum..
Nu er det sådan at vi venter vores lille dreng til maj, og jeg har allerede skræk billeder oppe i mit hoved omkring at hun ligger sig op til ham.. Og har en flåt på sig eller ja PUHA! 
Jeg har altid sagt, at hvis man har anskaffet sig et dyr så skal man ikke aflive det med mindre det fejler noget alvorligt!
Hun fejler ikke noget alvorligt, men jeg overvejer meget kraftigt at aflive hende alligevel.. Da jeg syntes det er SÅ klamt generalt, alle de ting hun gør, men at nu hvor vi skal have baby når det min grænse..
Så syntes i det ville være okay at aflive hende?
Det skal lige siges, det er IKKE muligt at flytte hende.. Det ville være alt for synd!