Bryster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Diana...

Min er ikke så slemme som jeg troet de ville blive men jeg kan ikke klar blyant testen mere  men de stadige fyldige så jeg tager lige et barn mere uden og gøre noget men jeg tør slet ikke tænke på hvordan de kommer til at se ud efter nr. 2 PUHA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Cris

Miamaja skriver:

jeg ammede kun den forste maaned. ja, vidste I man kan stimulere sine babser til at producere maelk selvom man ikke har fodt?
Mine er som for. en lille b skaal

Ja, jeg kender det godt. Jeg kender en historie fra en som  har haft en veninde, som var yoga lærer. Hun har haft fri på det tidspunkt hvor den anden skulle nå så meget, så en eller to aftener om ugen har veninden passet på den lille bebs. Nogle gange var babien noget ked af det, og hun vidste, at de elsker at sutte så hun har bare lagt ham til brystet, bare for at gøre ham rolligere. Den anden vidste ikke noget om (han var et flaske barn) Efter ikke så lang tid, begyndte hun at få mælk og hun kunne ikke lade det være, at fortælle historien til sin vendinde, selv om hun var bange på, hvordan hun kunne reargere på det. Men hun blev rigtigt rigtigt glad, hun havde ikke forstille sig at hun havde passet så godt på barnet og at hun var så sensitiv til babies gråd, selv om hun havde ikke fået barn endu. Og hun var glad, at barnet kunne få noget bryst mælk (det lykkedet sikke for hende at amme og hun vidste, at hedes veninde var meget sund og rask og meget involveret i yoga arbejde) Så det blev, at han blev ammet fra veninden en eller to aftener om uge og allesammen var glade!!!! Det er bare helt vild, synes jeg!

Og faktisk har jeg læst, at det kan ske for mænd, hvis de begynder at amme... Jeg har sagt til min mand, nu er der ingen undskyldning, hvis du gerne vil hjælpe med amning!!!! hahahaha

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Min er ikke så slemme som jeg troet de ville blive men jeg kan ikke klar blyant testen mere  men de stadige fyldige så jeg tager lige et barn mere uden og gøre noget men jeg tør slet ikke tænke på hvordan de kommer til at se ud efter nr. 2 PUHA 

Jeg har besluttet mig for at amme til Alex bliver 18 og flytter hjemmefra

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jeg har besluttet mig for at amme til Alex bliver 18 og flytter hjemmefra

GRINER MEGA HØJT Jeg kan lige se det for mig, han kommer hjem efter skole sammen med sin smukke kæreste han siger han lige skal have noget mad om hun vil have noget os og hun takker ja og så går de ind i stuen du sider med dutterne fremme og han lægger sig til ha ha se lige kærestens ansigt for sig 

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

GRINER MEGA HØJT Jeg kan lige se det for mig, han kommer hjem efter skole sammen med sin smukke kæreste han siger han lige skal have noget mad om hun vil have noget os og hun takker ja og så går de ind i stuen du sider med dutterne fremme og han lægger sig til ha ha se lige kærestens ansigt for sig 

Ha ha ha nu er det mig der griner mega højt  Føj for et syn altså ,,,Men det er da sundt , han ville aldrig komme til at fejle noget .. Gad vide om myndighederne ikke ville komme efter mig

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha ha ha nu er det mig der griner mega højt  Føj for et syn altså ,,,Men det er da sundt , han ville aldrig komme til at fejle noget .. Gad vide om myndighederne ikke ville komme efter mig

Griner det tror jeg måske nok de ville ha ha... Men det godt du køre den stil for dit barn skyld der ikke noget bedre end et barn der ALDRIG kommer til at fejle noget ha ha.

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Griner det tror jeg måske nok de ville ha ha... Men det godt du køre den stil for dit barn skyld der ikke noget bedre end et barn der ALDRIG kommer til at fejle noget ha ha.

Det da det , og tænk på al den tryghed han får ,,,

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Det da det , og tænk på al den tryghed han får ,,,

Griner nemlig du er hermed kåret som jordens bedste mor og slået rekorten som den der har ammet i 18 år griner 

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Griner nemlig du er hermed kåret som jordens bedste mor og slået rekorten som den der har ammet i 18 år griner 

Jamen tak  Det glæder mig

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jamen tak  Det glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.