Miamaja skriver:
jeg ammede kun den forste maaned. ja, vidste I man kan stimulere sine babser til at producere maelk selvom man ikke har fodt?
Mine er som for. en lille b skaal
Ja, jeg kender det godt. Jeg kender en historie fra en som har haft en veninde, som var yoga lærer. Hun har haft fri på det tidspunkt hvor den anden skulle nå så meget, så en eller to aftener om ugen har veninden passet på den lille bebs. Nogle gange var babien noget ked af det, og hun vidste, at de elsker at sutte så hun har bare lagt ham til brystet, bare for at gøre ham rolligere. Den anden vidste ikke noget om (han var et flaske barn) Efter ikke så lang tid, begyndte hun at få mælk og hun kunne ikke lade det være, at fortælle historien til sin vendinde, selv om hun var bange på, hvordan hun kunne reargere på det. Men hun blev rigtigt rigtigt glad, hun havde ikke forstille sig at hun havde passet så godt på barnet og at hun var så sensitiv til babies gråd, selv om hun havde ikke fået barn endu. Og hun var glad, at barnet kunne få noget bryst mælk (det lykkedet sikke for hende at amme og hun vidste, at hedes veninde var meget sund og rask og meget involveret i yoga arbejde) Så det blev, at han blev ammet fra veninden en eller to aftener om uge og allesammen var glade!!!! Det er bare helt vild, synes jeg!
Og faktisk har jeg læst, at det kan ske for mænd, hvis de begynder at amme... Jeg har sagt til min mand, nu er der ingen undskyldning, hvis du gerne vil hjælpe med amning!!!! hahahaha
Anmeld