Bryster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.006 visninger
40 svar
0 synes godt om
1. april 2009

mor83'

Hvordan har I med jeres bryster efter I holdt op med at amme. Jeg føler ikke særlig feminin mere med mine, trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Mca<3

mor83' skriver:

Hvordan har I med jeres bryster efter I holdt op med at amme. Jeg føler ikke særlig feminin mere med mine, trist

Et stykke tid efter jeg stoppede lignede mine et par strømper med en 5 kr i De blev altså normale igen efter et par mdr ,, Ligesom før jeg blev gravid ,,, Vil lige sige at jeg altså har ret små bryster , ved ikke om det har noget m det af gøre

Anmeld

1. april 2009

Kristina V

Uha... Mine er ALT for grimme... INTET feminint over dem.. Er ved a spare op så jeg kan få et bryst løft...

Anmeld

1. april 2009

Valle81

Ja mine har også været pænere da.......... De ser absolut pænest ud i en bh:0) Amning tærer på de stakkels bryster, det er så uretfærdigt:0)

Anmeld

1. april 2009

EliasNoah

Syntes godt nok også det er et par flade patter man får. Når jeg har BH på ser de flotte normale ud, men det er da også lige før de skal rulles sammen.. hi hi..

Anmeld

1. april 2009

malou

Mine bryster er kun blevet større og mere runde/fyldige af min graviditet. Jeg ammede dog også kun i 2 md så var det slut. Piiv. Før jeg blev gravid brugte jeg 70D og nu bruger jeg 65H.... og det er skam dejligt. Men er klart interessert i at få løftet barmen på et senere tidspunkt... efetr nummer 2 måske

knus malou..

Anmeld

1. april 2009

3rollinger

Mine er nu, 2 aar efter sidste amning, ved at vaere som foer. Lidt mere tomme og gamle, men ikke noget saerligt. Jeg kan sagtens leve med dem, og dem med mig

Anmeld

1. april 2009

Tynen

Vi kører 5ér i en sok stilen med manér!

Anmeld

1. april 2009

Honningblomst

Jeg har læst mig til at det ikke er amningen der ændrer brysterne men derimod graviditeten, vægtøgning og brysterne der bliver større og gør klar til at amme. Det maser fedtvævet som ikke udvides igen og dermed giver mere bløde og tomme bryster.
Efter mit første barn var mine ikke grimme, men jeg var også lidt tungere end jeg burde være og jo tykkere, jo mere fedt i brysterne og så er de jo ikke så grimme.
Men efter nu tre graviditeter og et stort vægttab var de bare grimme, sørgelige og slskede og passede ikke til resten af mig....nu er de fine igen og alle pengene værd, det har så meget betydning at man føler sig smuk og dejlig....så jeg vil anbefale alle at få lavet bryster hvis de er kede af dem...det er vildt så stor betydning det har.
Knus Eva...75E og består blyantstesten-griner

Anmeld

1. april 2009

vanessa

Tja man må sige at jeg aldrig får hænge bryster..det er jo så det gode ved at have små bryster....efter jeg havede født min dreng i år 00 og ammet ham.
Blev de fulstændig sig selv igen...sammen med resten af kroppe, man kunne slet ikke se på mig efter 1 år at jeg havede været gravid......super dejligt...
Nu er de jo blevet større p.g.a min graviditet...men det hele sætter sig nok på plads igen efter 2 graviditet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.