Bryster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvordan har I med jeres bryster efter I holdt op med at amme. Jeg føler ikke særlig feminin mere med mine, trist

Jeg syntes kvinder der har ammet og fået børn, bare er så fantastisk skønne!! Smukke, dejlige, femine. 120% kvinder!!

Det må du virkelig prøve at føle

- Jeg mener det virkelig!!!

(incl mine egne babser!...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

ja, er det ikke fantastisk at man kan det selvom man ikke har fodt

Jeg synes det er fantastisk og har hørt om flere der har ammet adoptivbørn...det ville jeg helt sikkert også gøre.
Mænd kan faktisk og prodicere mælk eller noget der minder om, vildt, ikke..
knus..

Anmeld

2. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er heller ikke specielt stolte af mine, og de er absolut pænest i en BH

Jeg startede ud i en 75D inden jeg blev gravid, og er faktisk gået en skål størrelse ned efter hvert barn, så jeg nu passer en størrelse 75B. Det gør mig egentlig ikke noget at mine bryster er blevet lidt mindre... bare huden også var fulgt med

Anmeld

2. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Jeg synes det er fantastisk og har hørt om flere der har ammet adoptivbørn...det ville jeg helt sikkert også gøre.
Mænd kan faktisk og prodicere mælk eller noget der minder om, vildt, ikke..
knus..

ja, jeg kan ikke se hvorfor det at amme sit adoptiv barn er noget overraskende vildt noget nogle tror er aprilsnar. det er jo en vigtig maade at knytte sig til sit barn og sit barn til en, hvis man har det godt med at amme.

Anmeld

2. april 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

ja, jeg kan ikke se hvorfor det at amme sit adoptiv barn er noget overraskende vildt noget nogle tror er aprilsnar. det er jo en vigtig maade at knytte sig til sit barn og sit barn til en, hvis man har det godt med at amme.

Nej, det kan jeg heller ikke...det er d det eneste rigtige at gøre også selvom det er adoptivbarn, det har jo lige så meget brug for mors mælk og nærhed-smiler

Anmeld

21. juni 2009

Tina2

Miamaja skriver:

Jeg synes det er fantastisk du har ammet:-) Har hørt om flere der har ammet deres adoptivbørn og hvorfor skulle man dog ikke det, når det kan lade sig gøre.....

Jeg synes det er fuldstændig fantastisk at amme, og kan bestemt godt savne det nogen ganfe... Var så hyggeligt:-)

Så synes du er super sej at du gør det:-) Havde selv gjort det samme hvis jeg sku adoptere.....

Anmeld

21. juni 2009

Mum33

Eva skriver:

Nej, det kan jeg heller ikke...det er d det eneste rigtige at gøre også selvom det er adoptivbarn, det har jo lige så meget brug for mors mælk og nærhed-smiler

Dejligt at det kan lade sig gøre, men vil altså ikke give dig ret i at: ... det er det eneste rigtigt at gøre. Hver mor sin måde. 

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Dejligt at det kan lade sig gøre, men vil altså ikke give dig ret i at: ... det er det eneste rigtigt at gøre. Hver mor sin måde. 

Selvom hver mor har sin måde, så kan det jo ikke diskuteres at mors mælk er bedre end komælk..men kan man ikke amme, så er det jo godt der er et alternativ...

Anmeld

22. juni 2009

Mum33

Eva skriver:

Selvom hver mor har sin måde, så kan det jo ikke diskuteres at mors mælk er bedre end komælk..men kan man ikke amme, så er det jo godt der er et alternativ...

Vi får nok aldrig et 100% korrekt svar, men jo det kan diskuteres på baggrund af den levevis vi fører i dag. Og selvom det så skulle være sundere, så er det stadig ikke sikkert, at det er det eneste rigtige.

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Vi får nok aldrig et 100% korrekt svar, men jo det kan diskuteres på baggrund af den levevis vi fører i dag. Og selvom det så skulle være sundere, så er det stadig ikke sikkert, at det er det eneste rigtige.

Det må jo være op til den enkelte at vurdere..i min verden er det det rigtige og jeg kan slet ikke forstå nogen kan betvivle det...tætheden, nærheden, trygheden i at have barnet tæt på, hud mod hud..
Men kunne jeg ikke amme, så var det jo bare dte...for mig er det som udgangspunkt bare den måde jeg vil give mit spædbarn næring.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.