Bryster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

Mca<3

vanessa skriver:

Tja man må sige at jeg aldrig får hænge bryster..det er jo så det gode ved at have små bryster....efter jeg havede født min dreng i år 00 og ammet ham.
Blev de fulstændig sig selv igen...sammen med resten af kroppe, man kunne slet ikke se på mig efter 1 år at jeg havede været gravid......super dejligt...
Nu er de jo blevet større p.g.a min graviditet...men det hele sætter sig nok på plads igen efter 2 graviditet.....

Ja endelig en fordel ved at have en lille barm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Miamaja

jeg ammede kun den forste maaned. ja, vidste I man kan stimulere sine babser til at producere maelk selvom man ikke har fodt?
Mine er som for. en lille b skaal

Anmeld

1. april 2009

Lise

Hmmm, ja - springer med på den med den med fordelen ved små bryster. Den ENE fordel - de kommer ikke til at hænge. TRods den ringe størrelse, er de altså lidt mere slatne nu efter graviditet. Under graviditeten voksede jeg en størrelse, DET var noget jeg kunne bruge til noget. Men efter ammestop blev de bare små igen...eller ja, bare mindre...

Men de er nu ok. Synes de er lige så feminime nu som før gravi. Men de er nu stadig meget små!

Anmeld

1. april 2009

Lise

Miamaja skriver:

jeg ammede kun den forste maaned. ja, vidste I man kan stimulere sine babser til at producere maelk selvom man ikke har fodt?
Mine er som for. en lille b skaal

Aprilsnar???

Anmeld

1. april 2009

Kvindemin

Mine så forfærdeligt ud efter graviditet, men ikke amning.

Anmeld

1. april 2009

Diana...

Lise skriver:

Aprilsnar???

hi hi ja det tænkte jeg os?

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

Aprilsnar???

eeej, vidste i ikke det

http://www.fourfriends.com/abrw/faqs.htm

Anmeld

1. april 2009

Tynen

Miamaja skriver:

eeej, vidste i ikke det

http://www.fourfriends.com/abrw/faqs.htm

Ham den gravide mands kone ammede også deres barn, nu da han ikke kunne

Anmeld

1. april 2009

Pia.

Jeg har altid haft meget STORE bryster og mange kilo på og mange kilo af, sætter virkelig sine spor efter 3 graviditeter.... så nej jeg var bestemt ikke glade for mine laaaange bryster også derfor jeg valgte for 2½ år siden at få dem på plads igen.... det tog lang tid for mig at vende mig til mine nye faste bryster, da de jo i mange år var lange og tynde, men nu elsker jeg dem, de er faldet på plads og er MINE... ....

Knus Pia.

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

Tynen skriver:

Ham den gravide mands kone ammede også deres barn, nu da han ikke kunne

ja, er det ikke fantastisk at man kan det selvom man ikke har fodt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.