Er jeg gravid? Kan ikke vente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

**Ønskebabyen

babyklarNu skriver:

HHaMin cyklus er på 27/28 dage, og min ægløsning burde være fra d. 11-15 og størst d. 13 og lige siden mandag d. 5 marts, har min kæreste og jeg været sammen næsten hver dag. Har ikke tjekket temperatur eller noget. 

Har du tjekket din kalender for nylig? ;-) vi har d 15/3 idag, så du har jo kun lige haft æløsning! Tror du ikke det er den du har mærket......?

Ja undskyld mig, men slå lige lidt koldt vand i blodet søde ven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Baby93

Jamen søde ven dog. Tror ødu så ikke det er ægløsningenhjem har mærket? Har ikke rigtig skrevet noget om graviditet eller noget..

Så ro på (-; 

Anmeld

15. marts 2012

Kofoed.

Tøsen* skriver:

Har du tjekket din kalender for nylig? ;-) vi har d 15/3 idag, så du har jo kun lige haft æløsning! Tror du ikke det er den du har mærket......?

Ja undskyld mig, men slå lige lidt koldt vand i blodet søde ven...

Som hun selv skriver, så mon ikke det var æl hun kunne mærke det er der jo faktisk nogen der kan.

Anmeld

15. marts 2012

Kløver

babyklarNu skriver:

Hej. Jeg håber i kan hjælpe!

- har fået indtrykket af at det er ensuper side det her, med massere af hjælp at hente. 

Jeg har håbet et par gange på at jeg var gravid, men desværre .. Den her ganrevolver jeg virkelig! Jeg tør ikke håbe på noget, da jeg ved jeg bliver skuffet hvis det ikke var nu.

Jeg havde min første mens. Dag d. 28 feb. I min sidste mens. Og da det sluttedeBjarne mig og min kæreste haft sex næsten hver dag. I mandags stak det i venstre side af underlivet, og det gjorde det også i går aftes idag, da jei var på vej i skole stak / kramPede det 3 gange i venstre side igen på 10 min. Ca. Kan det være noget? Knus fra mig 

Det kan være mange ting, men ud fra dato, kan det måske være din ÆL

Anmeld

16. marts 2012

**Ønskebabyen

babyklarNu skriver:

Jamen søde ven dog. Tror ødu så ikke det er ægløsningenhjem har mærket? Har ikke rigtig skrevet noget om graviditet eller noget..

Så ro på (-; 

Din overskrift hedder: Er jeg gravid - kan ikke vente?

Det siger jo det hele - du spørger om vi tror det kan være tegn på graviditet!

Men vent du en 10-14 dage og prøv så at teste!

Anmeld

16. marts 2012

**Ønskebabyen

Kofoed. skriver:

Som hun selv skriver, så mon ikke det var æl hun kunne mærke det er der jo faktisk nogen der kan.

Øhh ja, det er jo også det jeg skriver at det nok har været ÆL hun har mærket!!

Anmeld

16. marts 2012

Masig

Jeg er helt overbevist om det er ÆL du har mærket... det passer med tidspunktet og med de symptomer du beskriver... Jeg kunne mærke min ÆL hver måned og det føltes netop som stik og jag i den side ægget blev frigivet fra... Så det har helt sikkert været ÆL du har mærket, hvilket jo er godt, det er da tegn på den er der og der er chance for graviditet

Anmeld

16. marts 2012

come2

babyklarNu skriver:

Hej. Jeg håber i kan hjælpe!

- har fået indtrykket af at det er ensuper side det her, med massere af hjælp at hente. 

Jeg har håbet et par gange på at jeg var gravid, men desværre .. Den her ganrevolver jeg virkelig! Jeg tør ikke håbe på noget, da jeg ved jeg bliver skuffet hvis det ikke var nu.

Jeg havde min første mens. Dag d. 28 feb. I min sidste mens. Og da det sluttedeBjarne mig og min kæreste haft sex næsten hver dag. I mandags stak det i venstre side af underlivet, og det gjorde det også i går aftes idag, da jei var på vej i skole stak / kramPede det 3 gange i venstre side igen på 10 min. Ca. Kan det være noget? Knus fra mig 

svært at sige.

Kroppen kan opføre sig mærkeligt, når der er noget man ønsker

Anmeld

16. marts 2012

Kofoed.

Tøsen* skriver:

Øhh ja, det er jo også det jeg skriver at det nok har været ÆL hun har mærket!!

Der er bare mange der angriber hende, slå synes lige de/i skulle tage en slapper, ligesom du også nu angriber mig, træk vejret og spørg hvad man mener, inden navn sådan går på angreb.

Anmeld

16. marts 2012

Baby93

Det var slet slet ikke meningen at der skulle komme en dårlig stemning ud af det her.. Jeg havde bare et spørgsmål, ogselvfølgelig er der forskellige meninger. Men lad vær med atangrib på den måde det er der ingen grund til?.

- nå, videre til nogle af jeres svar (; .. Jeg håber du har ret når du siger at du tror det er ÆL, men jeg har aldrig mærket det så kraftigt før??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.