Er jeg gravid? Kan ikke vente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Baby93

Hej. Jeg håber i kan hjælpe!

- har fået indtrykket af at det er ensuper side det her, med massere af hjælp at hente. 

Jeg har håbet et par gange på at jeg var gravid, men desværre .. Den her ganrevolver jeg virkelig! Jeg tør ikke håbe på noget, da jeg ved jeg bliver skuffet hvis det ikke var nu.

Jeg havde min første mens. Dag d. 28 feb. I min sidste mens. Og da det sluttedeBjarne mig og min kæreste haft sex næsten hver dag. I mandags stak det i venstre side af underlivet, og det gjorde det også i går aftes idag, da jei var på vej i skole stak / kramPede det 3 gange i venstre side igen på 10 min. Ca. Kan det være noget? Knus fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Camillos

babyklarNu skriver:

- har fået indtrykket af at det er ensuper side det her, med massere af hjælp at hente. 

Jeg har håbet et par gange på at jeg var gravid, men desværre .. Den her ganrevolver jeg virkelig! Jeg tør ikke håbe på noget, da jeg ved jeg bliver skuffet hvis det ikke var nu.

Jeg havde min første mens. Dag d. 28 feb. I min sidste mens. Og da det sluttedeBjarne mig og min kæreste haft sex næsten hver dag. I mandags stak det i venstre side af underlivet, og det gjorde det også i går aftes idag, da jei var på vej i skole stak / kramPede det 3 gange i venstre side igen på 10 min. Ca. Kan det være noget? Knus fra mig 

.. Det kan være mange ting ... .. Altså jeg har haft sådanne smerter under blærebetændelse? .. 

Det er først nu hvor jeg er kommet lidt længere hen i min graviditet at jeg kan mærke disse "ligament smerter" 

Håber for dig den er der, og du er meget følsom så du mærker det hurtigt held og lykke! 

Anmeld

15. marts 2012

Baby93

Tak for svaret 

Jeg har ikke blærebetændelse. Det føles i hvert fald ikke sådan. 

Men jeg krydser for at den er der (-: 

Anmeld

15. marts 2012

Tildes mor

Tror ikke der er andet at gøre end at teste - og så husk lige en update ;-)

Anmeld

15. marts 2012

Baby93

Selvfølgelig (-;

- men er det ikke bedst at vente til et par dage efter, at jeg burde få min mens igen? 

Anmeld

15. marts 2012

Tildes mor

babyklarNu skriver:

Selvfølgelig (-;

- men er det ikke bedst at vente til et par dage efter, at jeg burde få min mens igen? 

Jo selvfølgelig,

- jeg læste det som om at du havde forventet mens den 28. feb  

Anmeld

15. marts 2012

Baby93

Nåå, nej.Forventer  den næste mens. D. 28 Marts ca. (: 

Anmeld

15. marts 2012

Moms

babyklarNu skriver:

Har du styr på din cyklus?

Ved du hvornår, du har ægløsning?

Den kommer typisk på dag 14, men det kan variere en del. Hvis du har tidlig ægløsning, kan det du mærker vist godt være implantationen - altså der hvor ægget sætter sig fast i slimhinden i livmoderen.

Men har du andre symptomer - øget mængde slim? Forøget temperatur? Pletblødning?

Jeg tror mest på ægløsningen.

Moms

Anmeld

15. marts 2012

Baby93

Min cyklus er på 27/28 dage, og min ægløsning burde være fra d. 11-15 og størst d. 13 og lige siden mandag d. 5 marts, har min kæreste og jeg været sammen næsten hver dag. Har ikke tjekket temperatur eller noget. 

Anmeld

15. marts 2012

FrkZier

Min cyklus er på 27/28 dage, og min ægløsning burde være fra d. 11-15 og størst d. 13 og lige siden mandag d. 5 marts, har min kæreste og jeg været sammen næsten hver dag. Har ikke tjekket temperatur eller noget. 

hvis du har haft ÆL mellem 11-15 marts vil du aldrig allerede kunne mærke en evt. graviditet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.