Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyLille skriver: Her spiser vi rigtig meget makrel på tube, det er så praktisk og nemt at spise for den lille Ellers spiser vi tun i vand, Kalles kaviar, røget (både varm- og koldrøget) laks og røget makrel Manden spiser sild, det har jeg aldrig været så vild med.
Her spiser vi rigtig meget makrel på tube, det er så praktisk og nemt at spise for den lille Ellers spiser vi tun i vand, Kalles kaviar, røget (både varm- og koldrøget) laks og røget makrel Manden spiser sild, det har jeg aldrig været så vild med.
Det er nemlig godt
Nej mange har det ikke så godt med sild..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elsker det meste fra havet, men spiser som oftest rejer, kaviar, laks, torskerogn, makrelsalat, røget makrel, varmrøget laks, fiskefrikadeller eller fiskefilet - så det er jo faktisk en del Spiser også kippers
/Fenja
Fenja09 skriver: Elsker det meste fra havet, men spiser som oftest rejer, kaviar, laks, torskerogn, makrelsalat, røget makrel, varmrøget laks, fiskefrikadeller eller fiskefilet - så det er jo faktisk en del Spiser også kippers /Fenja
Jeg elsker stegte kippers på rugbrød.. MUMS
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128