Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som spørgsmålet lyder
Jeg elsker selv en makrelmad med mayo, eller stegt torskerogn med remo
Jeg keder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hihihi jeg spiser
tun både olie og vand
markel i tomat
røget markel
fiskefrikadeller
rejer
torskerogn
jaa kan ikke lige tænke på flere ting
B&J skriver: hihihi jeg spiser tun både olie og vand markel i tomat røget markel fiskefrikadeller rejer torskerogn jaa kan ikke lige tænke på flere ting
Årh ja glemte fiskefrikadeller.. De er nu også gode
Chris86 skriver: Tja det eneste fisk jeg gider på rugbrød er fiskefilet... Er ikke specielt go til fisk må jeg ærligt indrømme... Det er kæresten og datteren tilgengæld
Tja det eneste fisk jeg gider på rugbrød er fiskefilet... Er ikke specielt go til fisk må jeg ærligt indrømme... Det er kæresten og datteren tilgengæld
Heheh der er mange der har det sådan.. Fiskefilet er også godt..
Tun i vand
Makrel i tomat
Torskerogn
Sild
Rejer
Rogn
Sildepostej
Kippers
Varmrøget laks
Røget makrel
Røget hellefisk
Røget torsk
Gravet laks
Røget laks
Fiskefrikadeller
Hmm .. Kan ikke lige komme i tanke om mere .. Men spiser næsten alt Hehe
AalborgPigen skriver: Heheh der er mange der har det sådan.. Fiskefilet er også godt..
Maja_4000 skriver: Tun i vand Makrel i tomat Torskerogn Sild Rejer Rogn Sildepostej Kippers Varmrøget laks Røget makrel Røget hellefisk Røget torsk Gravet laks Røget laks Fiskefrikadeller Hmm .. Kan ikke lige komme i tanke om mere .. Men spiser næsten alt Hehe
Hehhe det er dejligt med nogle der ikke er kræsen. er jeg nemlig selv lidt.. Det værste jeg ved er champigniogner (Staves) lever og kød/mel bolle suppe-... ehheh
Chris86 skriver: Er MEGET kræsen! Men når vi er i byen, prøver jeg så vidt muligt at "sluge" det fisk der blir serveret... (eller i hvertfald en lille del af det)
Er MEGET kræsen! Men når vi er i byen, prøver jeg så vidt muligt at "sluge" det fisk der blir serveret... (eller i hvertfald en lille del af det)
Heheheh er der mange ting du ikke kan lide ?
Det er godt du prøver når i er ude
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128