Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Jeg elsker at spise tun i olie og rejer
Jeg elsker at spise tun i olie og rejer
Rejer er også rigtigt godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Makrel i tomat
Torskerogn
Fiskefrikadeller
AalborgPigen skriver: Heheheh er der mange ting du ikke kan lide ? Det er godt du prøver når i er ude
Heheheh er der mange ting du ikke kan lide ?
Det er godt du prøver når i er ude
AalborgPigen skriver: Rejer er også rigtigt godt
wamse skriver: Helt klart Jeg kunne nok godt gifte mig med en rejefisker
Helt klart Jeg kunne nok godt gifte mig med en rejefisker
Også mig jeg elsker det oven på ristet brød med mayo og citron
AalborgPigen skriver: Hehhe det er dejligt med nogle der ikke er kræsen. er jeg nemlig selv lidt.. Det værste jeg ved er champigniogner (Staves) lever og kød/mel bolle suppe-... ehheh
Hehhe det er dejligt med nogle der ikke er kræsen. er jeg nemlig selv lidt.. Det værste jeg ved er champigniogner (Staves) lever og kød/mel bolle suppe-... ehheh
Jeg ELSKER svampe Men kan heller ikke lide lever og melboller
Maja_4000 skriver: Jeg ELSKER svampe Men kan heller ikke lide lever og melboller
Heheh .. Jeg kan kun lide svampe sovs uden svampe Og svampe suppe .. Men uden svampe i
AalborgPigen skriver: Som spørgsmålet lyder Jeg elsker selv en makrelmad med mayo, eller stegt torskerogn med remo Jeg keder mig
Som spørgsmålet lyder
Jeg elsker selv en makrelmad med mayo, eller stegt torskerogn med remo
Jeg keder mig
Spiser tun i vand, syntes olie er lidt klamt/mærkeligt? og så spiser jeg torskerogn, både som det er men også stegt, mums det er godt steg og så vil jeg have mayonaise på hehe
MorDk skriver: Makrel i tomat Torskerogn Fiskefrikadeller
Norman skriver: Spiser tun i vand, syntes olie er lidt klamt/mærkeligt? og så spiser jeg torskerogn, både som det er men også stegt, mums det er godt steg og så vil jeg have mayonaise på hehe
Nej nej ikke mayo Mystisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128