Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Årh ja glemte fiskefrikadeller.. De er nu også gode
Årh ja glemte fiskefrikadeller.. De er nu også gode
nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Nej nej ikke mayo Mystisk
Nej nej ikke mayo Mystisk
Jo mayo Jeg ved godt at folk syntes det er mærkeligt, men remoulade går altså kun til mine pommesfritter hahaAlt andre måske ville komme remoulade på der vil jeg hellere have mayonaise - ved ikke hvorfor
Spiser næsten al fisk, elsker fisk, og heldigvis elsker mine unger det også
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
AalborgPigen skriver: Som spørgsmålet lyder Jeg elsker selv en makrelmad med mayo, eller stegt torskerogn med remo Jeg keder mig
Som spørgsmålet lyder
Jeg elsker selv en makrelmad med mayo, eller stegt torskerogn med remo
Jeg keder mig
Laks, røget eller kogt.
Her spiser vi rigtig meget makrel på tube, det er så praktisk og nemt at spise for den lille Ellers spiser vi tun i vand, Kalles kaviar, røget (både varm- og koldrøget) laks og røget makrel Manden spiser sild, det har jeg aldrig været så vild med.
Norman skriver: Jo mayo Jeg ved godt at folk syntes det er mærkeligt, men remoulade går altså kun til mine pommesfritter hahaAlt andre måske ville komme remoulade på der vil jeg hellere have mayonaise - ved ikke hvorfor
Hver sin smag
9510 skriver: Spiser næsten al fisk, elsker fisk, og heldigvis elsker mine unger det også
Sikket et held Fisk er skønt.
Chrizta skriver: Tun i vand og olieMakrel i tomatTorskerognSild (krydre)RejerRøget makrelFiskefrikadellerFiskefiletLaksHellefiskeStenbidderrogn mv.Krebsesalat, rejesalat osv.
Tun i vand og olieMakrel i tomatTorskerognSild (krydre)RejerRøget makrelFiskefrikadellerFiskefiletLaksHellefiskeStenbidderrogn mv.Krebsesalat, rejesalat osv.
Ciss skriver: Laks, røget eller kogt.
Laks er bare rigtigt godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128