Øko-tot, 12+1 (nf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

kitty skriver:

Jeg glæder mig meget, men der er en helt mååååned tiL! Det er jo lang tid

Ja det er lææænge.. hehe.. men knapt så længe som du allerede ahr ventet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

K&S

kitty skriver:

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

Fantastisk med en god NF

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE med den lille spire

Anmeld

14. marts 2012

spj

kitty skriver:

Fedt Har du meldt dig ind i vores terminsgruppe? Jeg tror der er flere der ikke er meldt ind, så der er lidt stille. Måske vi kunne få lidt gang i den, og så snakke derinde, om hvad der nu må røre sig i septembermaverne

Held og lykke med scanningen. En kæmpe oplevelse!

Nej, det har jeg ikke, men det må jeg da lige få gjort.

Tak, er virkelig spændt på det. Vi valgte nemlig nf skanningen fra sidst.

Anmeld

14. marts 2012

Nettemor

kitty skriver:

Tak, hvor er du sød!

Ja, faktisk meget godt ramt af lægen, og egentligt også meget rart ikke at blive flyttet fx. en uge tilbage.. Så skulle jeg jo vente en uge mere på at hilse på den lille Man er vel utålmodig!

Ja og 28 uger er laaaang nok tid Kan godt huske de blandede følelser. Man vil egentlig gerne at de kommer NUUUUU! men på den anden side vil man jo gerne at de bliver derinde til lige omkring termin så man mindsker diverse risiko's . Men når terminen så er noget så skal de bare indfinde sig

Anmeld

14. marts 2012

Dansker I Holland

kitty skriver:

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!! Fuck jeg er glad på dine vegne søde EN ØKO BABY Hvornår har du termin ???  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.