Øko-tot, 12+1 (nf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.675 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

otlitrom

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Kruse90

kitty skriver:

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

ihh hvor er det dejligt at læse søøde

Det bliver også dejligt med en tur ud og spise bare dig og manden

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

SMUKT billede !  

Og spændende at se den sådan for real 

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

Kruse90 skriver:

ihh hvor er det dejligt at læse søøde

Det bliver også dejligt med en tur ud og spise bare dig og manden

Det trænger vi sådan til. Der har været så meget praktisk efter min fars død, så alle weekender går med den slags. Det bliver rart bare at være os, og så kan Boas hygge med sin tante imens.

Og jeg blev så lettet, da jeg så hjertet slå igen.. Nu forstår jeg det måske lidt bedre

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

AalborgPigen skriver:

SMUKT billede !  

Og spændende at se den sådan for real 

Hihi, tak Jeg synes som sagt det er lidt uhyggeligt. Hun fik flere der var langt bedre, men hun valgte at printe det her.. Og ski*e være med billedet, det er jo vores søn eller datter

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

kitty skriver:

Hihi, tak Jeg synes som sagt det er lidt uhyggeligt. Hun fik flere der var langt bedre, men hun valgte at printe det her.. Og ski*e være med billedet, det er jo vores søn eller datter

Ja det er jo lige gyldigt Bare i ser den bette .. 

Anmeld

14. marts 2012

DK

Weee dejligt! Det er bare så skønt med veloverståede scanninger! Det lyder som en perfekt plan med frokost og kønsscanning. Det gjorde vi også med Richard, vi havde så bare Kirstine med fordi hun er så stor. Så var vi alle ud og spise ved åen i Århus bagefter og komme os over chokket med at det var en ( kanin) dreng, plus ude i de små butikker hvor vi hver købte et sæt tøj til Bimmeren (som han jo var dengang). Det var bare en perfekt dag, og det bliver det helt sikkert også for jer!

Knus og kram

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

SKØØØT.. Stort tillykke..
Og hvor lyder det fantastisk med en kærestehygge-kønsscannings-dag.

Anmeld

14. marts 2012

Mutti2B

Sikke en dejlig opdatering, søde

Tillykke med den veloverståede skanning

Tænk sig, at vi nu faktisk næsten kommer til at følges. Jeg måtte bare pænt vente til din anden omgang

Anmeld

14. marts 2012

Maja_4000

Hvor ér det bare dejligt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.