Øko-tot, 12+1 (nf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Kruse90

kitty skriver:

Det trænger vi sådan til. Der har været så meget praktisk efter min fars død, så alle weekender går med den slags. Det bliver rart bare at være os, og så kan Boas hygge med sin tante imens.

Og jeg blev så lettet, da jeg så hjertet slå igen.. Nu forstår jeg det måske lidt bedre

Det er der ikke noget at sige til søøde.
Jeg blev også lettet da vi så lillepigens hjerte. Så det forstår jeg godt at du blev mere lettet.

Kan godt forstå at i trænger til bare at være jer to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

spj

Tillykke med den veloverstået nf.
Jeg skal selv til den på mandag. Er så spændt. Vi kommer til at følges ad for indtil videre har jeg termin den 22 september.

Anmeld

14. marts 2012

Lotus86

Skøøøn lille øko-tot

Dejligt at scanninger gik godt Hold op hvor er jeg spændt på at høre hvad der gemmer sig derind

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

DK skriver:

Weee dejligt! Det er bare så skønt med veloverståede scanninger! Det lyder som en perfekt plan med frokost og kønsscanning. Det gjorde vi også med Richard, vi havde så bare Kirstine med fordi hun er så stor. Så var vi alle ud og spise ved åen i Århus bagefter og komme os over chokket med at det var en ( kanin) dreng, plus ude i de små butikker hvor vi hver købte et sæt tøj til Bimmeren (som han jo var dengang). Det var bare en perfekt dag, og det bliver det helt sikkert også for jer!

Knus og kram

Havde han været større, og havde kunnet forstå det, tror jeg også vi havde taget ham med. Men lige nu er han kun til besvær, når det kommer til sådan noget. Han kravler og er i ALT! Og det kvarter det tager, der vil vi gerne kunne koncentrere os Og så trænger vi til en kærestedag ovenpå alt det praktiske vi går igennem i øjeblikket. Så det bliver en laaang måned at gå og vente Men SÅ skal jeg også shoppe tøj, og det skal være i de rigtige farverm ikke "bare brunt og hvidt"

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

Frk-Lotusblomst skriver:

SKØØØT.. Stort tillykke..
Og hvor lyder det fantastisk med en kærestehygge-kønsscannings-dag.

Jeg glæder mig meget, men der er en helt mååååned tiL! Det er jo lang tid

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

Mutti2B skriver:

Sikke en dejlig opdatering, søde

Tillykke med den veloverståede skanning

Tænk sig, at vi nu faktisk næsten kommer til at følges. Jeg måtte bare pænt vente til din anden omgang

lt godt kommer til den der venter, og det er SKØNT at vide du er gravid. Jeg smiler lidt, hver gang jeg ser det. Og ja, vi kommer til at følges lidt ad! Dejligt!

Håber du g maven har det godt. Har du mærket liv?

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

Maja_4000 skriver:

Hvor ér det bare dejligt for jer

JA, hihi

Anmeld

14. marts 2012

Nettemor

Uhh hvor er jeg glad for at se denne tråd.

Har tænkt en del på dig siden sidste tråd. Hvor er det dejligt at bebsen har det godt. Og rimelig godt ramt af din læge ellers I forhold til at han ikke havde så meget at gå efter..

Det bliver da mega spændende at vide hvad der gemmer sig derind

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

spj skriver:

Tillykke med den veloverstået nf.
Jeg skal selv til den på mandag. Er så spændt. Vi kommer til at følges ad for indtil videre har jeg termin den 22 september.

Fedt Har du meldt dig ind i vores terminsgruppe? Jeg tror der er flere der ikke er meldt ind, så der er lidt stille. Måske vi kunne få lidt gang i den, og så snakke derinde, om hvad der nu må røre sig i septembermaverne

Held og lykke med scanningen. En kæmpe oplevelse!

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

Lotus86 skriver:

Skøøøn lille øko-tot

Dejligt at scanninger gik godt Hold op hvor er jeg spændt på at høre hvad der gemmer sig derind

Jeg er også meeega spændt på at se, hvad der er der inde. Jeg kan slet ikke vente. Det kunne jeg sagtens med Boas, men på ingen måde denne gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.