Øko-tot, 12+1 (nf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

M (:

Skøøønt at alt gik godt - og stort tillykke med det fine risikotal! (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

otlitrom

nettemor skriver:

Uhh hvor er jeg glad for at se denne tråd.

Har tænkt en del på dig siden sidste tråd. Hvor er det dejligt at bebsen har det godt. Og rimelig godt ramt af din læge ellers I forhold til at han ikke havde så meget at gå efter..

Det bliver da mega spændende at vide hvad der gemmer sig derind

Tak, hvor er du sød!

Ja, faktisk meget godt ramt af lægen, og egentligt også meget rart ikke at blive flyttet fx. en uge tilbage.. Så skulle jeg jo vente en uge mere på at hilse på den lille Man er vel utålmodig!

Anmeld

14. marts 2012

morethanperfect

kitty skriver:

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

Ihh hvor dejligt at læse

Og så har vi termin samme dato  

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

M (: skriver:

Skøøønt at alt gik godt - og stort tillykke med det fine risikotal! (:

Tak, søde!

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

morethanperfect skriver:

Ihh hvor dejligt at læse

Og så har vi termin samme dato  

Hvor sjovt Så må vi se, om de planlægger at komme ud på dagen. Boas er født samme dag som Lotus' dreng. Det er godt med fødselsdagskammerater

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

kitty skriver:

NF scanningen gik som den skulle. Der ér en levende (omend doven) øko-tot i min mave!

Scanningen tog 40 minutter, og jeg tror den lille fis sov det meste af tiden. lægen der scannede havde svært ved at fange et god billede, så det blev et dejligt langt kig for de stolte forældre!

Risikoberegningen siger 1:17500 og terminen blev sat til 23.09.12 i stedet for 21.09.12. Herregud, det er 2 dage det drejer sig om

Billedet er ret uhyggeligt, hvis jeg skal sige det selv Det ligner Pinocchio, med en kæmpe næse. Jeg tror den har armen oppe ved hovedet.

Nu må det gerne blive 14. april, hvor jeg har bestilt en barnepige til Boas, så vi kan komme ud at spise frokost, bare kæresten og jeg, inden vi skal til kønsscanning og se, hvad der gemmer sig i maven. Sidst ville vi ikke kende kønnet, og denne gang kan vi slet ikke vente!

tillykke med en veloverstået nakkefold..

Anmeld

14. marts 2012

morethanperfect

kitty skriver:

Hvor sjovt Så må vi se, om de planlægger at komme ud på dagen. Boas er født samme dag som Lotus' dreng. Det er godt med fødselsdagskammerater

Ja det ku være lidt sjovt

Ej skal til scanning i morgen så må vi se om den blir rykket .. Min svigerindes blev rykket 2 uger 

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

An&Jo skriver:

tillykke med en veloverstået nakkefold..

Tak!

Anmeld

14. marts 2012

otlitrom

morethanperfect skriver:

Ja det ku være lidt sjovt

Ej skal til scanning i morgen så må vi se om den blir rykket .. Min svigerindes blev rykket 2 uger 

Jeg var bange for det samme, da jeg ikke rigtigt fik min mens efter sidste fødsel, og derfor ikke rigtigt havde noget at gå efter. Så jeg var positivt overrasket over kun at blive sat 2 dage tilbage!

fingre for en god scanning og for at terminen holder!

Anmeld

14. marts 2012

morethanperfect

kitty skriver:

Jeg var bange for det samme, da jeg ikke rigtigt fik min mens efter sidste fødsel, og derfor ikke rigtigt havde noget at gå efter. Så jeg var positivt overrasket over kun at blive sat 2 dage tilbage!

fingre for en god scanning og for at terminen holder!

Taaak , og taaak
Er heelt vildt spændt ! Og flot risikotal i har fået jer !!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.