Chalala85 har født:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

twinboys

Stort tillykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

twinny

sikke da en hønsegård.

Charlotte: endnu engang stort tillykke med lillemanden..

Anmeld

15. marts 2012

Lone Jakobsen

stort tillykke til dem

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Lad os lade den ligge her og lade tråden gå sin gang, piger!

Sket er sket, det kan vi ikke lave om på!

Anmeld

15. marts 2012

CS

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii TILLYKKE

Anmeld

15. marts 2012

Clisolka

STORT tillykke med ham 

Anmeld

15. marts 2012

Kløver

Loa skriver:

EDoEniEnigoogjkalanlanglangtefrfraefoEj nu må i stoppe....! Hvorfor skulle Charlotte blive sur over der er blevet oprettet sådan en tråd?? Hun skal da (formodentlig) nok selv oprette en tråd med FB og billeder, og skal da nok få masser af tillykk'er i den tråd også...

Nu må i stoppe med det der evige hakken på hinanden....

Det er jo gjort i en god meningen, og jeg skriver da gerne TILLYKKE med lækkerbøvsen i både denne og hendes egen tråd

Enig

Er da også langt fra første gang jeg ser nogle har skrevet på andres vegne, og blev helt sikkert gjort i god mening
Og hvor var det dog dejligt efter ve-indlægget i går, så ved man alt er gået godt fremfor ingen havde hørt fra hende

Stort tillykke til de nybagte forældre, og glæder mig til fb og billeder

Anmeld

16. marts 2012

Loa

Kofoed. skriver:

Nu må du altså også stoppe, hun blev ikke hakket på, men gjort opmærksom på, at hun nok ikke bare skulle skrive det herinde inden samtykke fra bruger. Det er langt fra alt på min facebook der skal herind, selvom det her ikke er verdens undergang, så kan man altså stadig spørge om det er ok.

Personligt ville jeg bliver noget irriteret, hvis nogen offentliggjorde min fødsel uden mit samtykke.

Og forresten så tillykke til forældrene og håber du snart selv kommer med din fødsels update.

Ej men helt ærligt. Ts har slettet sig, så helt uskyldigt og pænt blev der jo nok ikke skrevet til hende....... 

Forstår bare ikke der skal himles op over sådan noget! Helt ærligt, det blev jo gjort i en god mening, og ikke for at tage noget fra Charlotte, ved at fortælle det......

Anmeld

16. marts 2012

Ansemusen

Åh hvor fantastisk  Jeg er ked af, at du ikke selv fik lov at skrive det søde  Men det vigtigste er at du har fået din søn i armene

Anmeld

16. marts 2012

Kløver

Loa skriver:

Ej men helt ærligt. Ts har slettet sig, så helt uskyldigt og pænt blev der jo nok ikke skrevet til hende....... 

Forstår bare ikke der skal himles op over sådan noget! Helt ærligt, det blev jo gjort i en god mening, og ikke for at tage noget fra Charlotte, ved at fortælle det......

Vi ved jo i princippet heller ikke om hun har sagt det var ok at fortælle om det herinde, uanset var det jo i god mening.

Håber da TS kommer tilbage, trist hvis hun ikke føler sig velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.