Chalala85 har født:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Laulund87

Nå det var da synd at TS følte sig nødsaget til at slette sig pga at hun bare deler en glædelig nyhed (Går ud fra at det er grunden)

Er det offentliggjort på facebook, kan det vel være lige meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Nå det var da synd at TS følte sig nødsaget til at slette sig pga at hun bare deler en glædelig nyhed (Går ud fra at det er grunden)

Er det offentliggjort på facebook, kan det vel være lige meget.

Ja, det synes jeg også er rigtig ærgerligt!!!

Nu ved jeg hun er gravid og måske lidt mere nærtagende end normalt så hun har nok følt sig ret angrebet og derfor stukket halen mellem benene!

Anmeld

14. marts 2012

lilledittemor

ihhhhhh TILLYKKE

endelig - og vi vil se ham NU! håber snart at hun kommer på igen

Anmeld

14. marts 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det synes jeg også er rigtig ærgerligt!!!

Nu ved jeg hun er gravid og måske lidt mere nærtagende end normalt så hun har nok følt sig ret angrebet og derfor stukket halen mellem benene!

Jeg kender hende slet ikke, men synes det er synd for hvis det var mig ville jeg da også få det skidt Det er jo ikke gjort i ond mening!

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Jeg kender hende slet ikke, men synes det er synd for hvis det var mig ville jeg da også få det skidt Det er jo ikke gjort i ond mening!

Kender hende kun herinde fra. men ved fra mig selv jeg kan blvie lidt mindre modtagelig overfor kritik når jeg er gravid..

Men nej, hun gjorde det bestemt ikke for at være ond. Og når det er på Facebook, ja så er det jo ude i det offentlige. og som tidligere skrevet os der har set tråden igår om veer regnede jo nok med hun enten havde fået ham i armene eller hun var igang når nu hun ikke har været på siden!

Anmeld

14. marts 2012

Nadia&Daniel

Selvfølgelig er det en sød tanke - og jeg ville været blevet glad vist nogle havde gjort det da vores Laura kom til verden. Vil dog gerne spørges først, inden andre skrev noget..

Anmeld

14. marts 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Kender hende kun herinde fra. men ved fra mig selv jeg kan blvie lidt mindre modtagelig overfor kritik når jeg er gravid..

Men nej, hun gjorde det bestemt ikke for at være ond. Og når det er på Facebook, ja så er det jo ude i det offentlige. og som tidligere skrevet os der har set tråden igår om veer regnede jo nok med hun enten havde fået ham i armene eller hun var igang når nu hun ikke har været på siden!

Anmeld

15. marts 2012

Benjamins'mor

Tillykke med jeres lille dreng.

Anmeld

15. marts 2012

Kruse90

Jubiii
Stort tillykke med jeres lille vidunder.

Glæder mig til at se ham og til at læse FB

Kram

Anmeld

15. marts 2012

Loa

Ej nu må i stoppe....! Hvorfor skulle Charlotte blive sur over der er blevet oprettet sådan en tråd?? Hun skal da (formodentlig) nok selv oprette en tråd med FB og billeder, og skal da nok få masser af tillykk'er i den tråd også...

Nu må i stoppe med det der evige hakken på hinanden....

Det er jo gjort i en god meningen, og jeg skriver da gerne TILLYKKE med lækkerbøvsen i både denne og hendes egen tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.