Chalala85 har født:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Chris86

FrkZier skriver:

man ku forestille sig at hun blev lidt skræmt af alle der sagde hun ikke sku skrive det, thun gjorde det jo nok  ikke for at være ond

Tror jeg også...

(Hvis det alligevel er på facebook, så betyder det da intet at en skriver det herinde - synes JEG)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Valle81

Kæmpe stort tillykke

Jeg er også sikker på at hun gerne selv vil fortælle det, men mon ikke også hun bliver super glad for at se at vi har tænkt på hende og på alle lykkeønskningerne

Anmeld

14. marts 2012

blomst84

Stort tillykke jeg kender ikke Charlotte personligt, men tror da ikke hun vil have noget imod det bliver skrevet herinde, eftersom hun skrev herinde da jeg havde født hvilket jeg syntes var rart og pænt af hende  

Anmeld

14. marts 2012

Muhmi

Yaaay tillykke

Anmeld

14. marts 2012

Mor til L&S

FrkZier skriver:

man ku forestille sig at hun blev lidt skræmt af alle der sagde hun ikke sku skrive det, thun gjorde det jo nok  ikke for at være ond

Det tror jeg også... og jeg tror bestemt heller ikk at hun gjorde det i en ond mening, men hun havde da ikk behøvet slette sig tænker jeg?!

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Tillykke til hende..  

Håber ikke ts blev ked af det . 

Anmeld

14. marts 2012

FrkT

FrkZier skriver:

Og kæmpestort tillykke til Charlotte og Tim med sønnen og til Mikkel med den nye titel som storebror 

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

blomst84 skriver:

Stort tillykke jeg kender ikke Charlotte personligt, men tror da ikke hun vil have noget imod det bliver skrevet herinde, eftersom hun skrev herinde da jeg havde født hvilket jeg syntes var rart og pænt af hende  

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

Tror nu nok mange alligevel havde gættet det eftersom hun ikke har været på siden hendes ve-tråd igår. "Skaden" er sket, lad nu vær med at strø salt i såret!!!!

Til Chalala85.
Stort tillykke med drengen. Glæder mig til du selv offentliggøre det herinde så vi kan få FB og lækre billeder..

Anmeld

14. marts 2012

Vidunderligeunger

jubii!!! Så kom hun først den bandit - selom hun var en dag kortere end mig  

Dejligt de har fået deres guld i armene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.