Chalala85 har født:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Loa

Maja84 skriver:

Vi ved jo i princippet heller ikke om hun har sagt det var ok at fortælle om det herinde, uanset var det jo i god mening.

Håber da TS kommer tilbage, trist hvis hun ikke føler sig velkommen

Men troede ærlig talt heller ikke man nu heller ikke måtte fortælle når en havde født herinde, uden at spørge om lov. Jeg ved der er mange der er spændte på at høre fra Charlotte, og nu ved jeg de er på barselsgange og kommer hjem idag, så hun nok ikke skriver før idag/imorgen eller lign. Så kan da godt forstå folk er spændte og gerne vil høre om alt er ok. 

Kan sgu ikke se, der går noget af glæden ved at en anden skriver hun har født. Det bliver det jo ikke mindre fantastisk af....

Men det er nok bare mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Kløver

Men troede ærlig talt heller ikke man nu heller ikke måtte fortælle når en havde født herinde, uden at spørge om lov. Jeg ved der er mange der er spændte på at høre fra Charlotte, og nu ved jeg de er på barselsgange og kommer hjem idag, så hun nok ikke skriver før idag/imorgen eller lign. Så kan da godt forstå folk er spændte og gerne vil høre om alt er ok. 

Kan sgu ikke se, der går noget af glæden ved at en anden skriver hun har født. Det bliver det jo ikke mindre fantastisk af....

Men det er nok bare mig 

nej, og er da da langt fra første gang jeg har set folk skrive på andres vegne, og der har da aldrig været noget. og ser da kun endnu mere frem til fb og billeder nu

Og føler hun det er et problem, er det jo et sted noget de to må tage sammen, frem for at vi andre sidder og skælder ud over noget som måske ikke er et problem

Anmeld

16. marts 2012

Alexander&Lærke

Stort tillykke med din søn..... hvor end det skulle ud eller ikke, så stort tillykke med ham det vigtigste er vel at de har det godt.. Og er på den anden side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.