Selvmordsforsøg.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Orker ikke lige at læse alle indlæg igennem... Så du får den lige ud af ærmet...

Jeg var stort set i din situation da jeg var teenager... Og du skal være velkommen til at skrive en pb, hvis du har brug for det, eller en sludder...

I bund og grund endte det med at jeg måtte indse at man ikke kan passe på andre hvis ikke man passer på sig selv... Så DU må og skal komme i første række...

Det er helt iorden du ikke gider læse det hele

Det er jeg ked af at høre du har været i den situation, det er ikke sjovt at stå i den situation..

Jeg prøver også at passe på mig selv, ved at sige til mig selv at jeg skal tage mig sammen med skole og tage livet seriøst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men du kan ikke bruge skyldfølelse til noget. Accepter at det der er sket er sket, du har gjort alt hvad du kunne. Faktisk kan hun takke dig for at hun fik hjælp!

og prøv at tænke fremad.

Men ærlig talt synes jeg politiet skulle tage en snak med hendes såkaldte kæreste og ven, det er ulovligt at undlade at hjælpe nogen i nød, det kan sagtens være de ikke bliver straffet, men de burde have at vide at det de har gjort er forfærdelig forkert!

Håber virkelig de har det dårligt med sig selv nu!

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men du kan ikke bruge skyldfølelse til noget. Accepter at det der er sket er sket, du har gjort alt hvad du kunne. Faktisk kan hun takke dig for at hun fik hjælp!

og prøv at tænke fremad.

Men ærlig talt synes jeg politiet skulle tage en snak med hendes såkaldte kæreste og ven, det er ulovligt at undlade at hjælpe nogen i nød, det kan sagtens være de ikke bliver straffet, men de burde have at vide at det de har gjort er forfærdelig forkert!

Håber virkelig de har det dårligt med sig selv nu!

Jeg ved godt at jeg ikke kan bruge skyldfølelse til noget og jeg prøver at lade vær med at give mig selv skylden, men det er svært..

Jeg syntes helt klart også at de skulle have sig en lærestreg engang for alle.. Men min veninde er blevet udskrevet i dag og har snakket med sin kæreste.. Nu begynder hun at retfærdiggøre ham i den måde han har reageret på, fordi at han jo er blevet chokeret over det der er sket og sådan noget.. Men jeg har sagt til hende at hun ikke skal retfærdiggøre ham så meget som hun gør, det er med alle ting.. Hvergang de har været uvenner bliver hun ved med at sige at det er jo fordi.... Og at han ikke gør det med vilje og sådan nogle ting.. og så vender hun det hele over på sig selv og siger at det jo er hendes egen skyld at han gør sådan og sådan, så det er ikke til at få fornuft ind i hendes hoved.. Men jeg bliver ved med at prøve at forklare hende at det ikke er hendes skyld og at hun skal få øjnene op for hvordan han i virkeligheden er overfor hende.. Jeg er ved at være træt af den måde folk pisser på hende..

Jeg tror ikke de har det dårligt med det, for efter hun er kommet tilbage siger de stadig at de ikke ville have reageret anderledes og sådan nogle ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.