Selvmordsforsøg.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja så havde der stadig været noget du gjorde det en veninde virkelig ville ha gjord

Ja, jeg er også glad for at jeg var der og hun ikke var helt alene hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, jeg er også glad for at jeg var der og hun ikke var helt alene hjemme..

det kan jeg godt forstå du er

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå du er

Jeg skal også op til hende i dag når jeg har fri fra skole.. Ville allerhelst tage derop nu her, for jeg kan slet ikke koncentrere mig om at lave det jeg skal.. Hun har ikke noget strøm på sin mobil, så jeg kan ikke komme i kontakt med hende..

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg skal også op til hende i dag når jeg har fri fra skole.. Ville allerhelst tage derop nu her, for jeg kan slet ikke koncentrere mig om at lave det jeg skal.. Hun har ikke noget strøm på sin mobil, så jeg kan ikke komme i kontakt med hende..

åhhh for pokker ja så kan jeg godt forstå du ønsker at være der hos hende.... men hvis hun stadig er på sygehuset få en snak om nogle piller til hende og en psykolog

Anmeld

14. marts 2012

smølfine

Anonym skriver:

Godt at din veninde har en ven som dig, der reagerede, så snart du opdagede, hvad hun havde gjort. Din veninde er helt sikkert i gode hænder nu og vil blive fulgt tæt de næste døgn. De fleste kommer heldigvis ud på den anden side uden mén, men der er selvfølgelig en risiko, når man tager en så stor dosis smertestillende.

Sørg for at læs af enten her eller hos nogle venner eller familie, så det ikke for lov til at æde dig op, du gjorde det rigtige. Det er altid nemt at være bagklog, men du kunne jo ikke vide, hvad din veninde havde gang i! Og hvis du så har overskuddet, så bare vær der for hende, hvis hun har brug for at snakke.

De bedste ønsker til dig og din veninde.

Anmeld

14. marts 2012

tarkoflen

Hvor er det dog en skrækkelig situation!

Jeg er enig med de andre i, at du skal kontakte din læge og få noget krisehjælp, måske de kan hjælpe dig på sygehuset, når du kommer for at besøge hende, hvis ikke du er så glad for din læge...

Med hensyn til at bebrejde dig selv, så kan jeg sagtens forstå du gør det, men hvis det ikke er første gang hun er kommet hjem til dig, og har grædt, hvordan skulle du så vide, at det var anderledes denne gang end andre, det har du ikke mulighed for! Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg du skal forsøge at vende din selvbebrejdelse over på kæresten og vennen, for det er da dem, der er langt ude, når de ikke reagerer på hendes råb om hjælp! Du har gjort alt det rigtige og fået hende til læge så snart du fandt ud af, hvad der foregik, mere kunne du ikke gøre!

Pas på dig selv og pas på din veninde! Jeg håber hun snart er ovenpå igen og at hun kommer væk fra kæresten og vennen, for de er da vist ikke værd at samle på! Godt hun har sådan en god og omsorgsfuld veninde som dig!

Kram herfra

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

åhhh for pokker ja så kan jeg godt forstå du ønsker at være der hos hende.... men hvis hun stadig er på sygehuset få en snak om nogle piller til hende og en psykolog

Ja, det har vi også snakket om..

De har tilbudt hende at hun kan komme til at snakke med en psykolog.. Så jeg håber at hun kommer på toppen hurtigt igen

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, det har vi også snakket om..

De har tilbudt hende at hun kan komme til at snakke med en psykolog.. Så jeg håber at hun kommer på toppen hurtigt igen

ej hvor er det super dejligt håber også hun får det godt igen

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Godt at din veninde har en ven som dig, der reagerede, så snart du opdagede, hvad hun havde gjort. Din veninde er helt sikkert i gode hænder nu og vil blive fulgt tæt de næste døgn. De fleste kommer heldigvis ud på den anden side uden mén, men der er selvfølgelig en risiko, når man tager en så stor dosis smertestillende.

Sørg for at læs af enten her eller hos nogle venner eller familie, så det ikke for lov til at æde dig op, du gjorde det rigtige. Det er altid nemt at være bagklog, men du kunne jo ikke vide, hvad din veninde havde gang i! Og hvis du så har overskuddet, så bare vær der for hende, hvis hun har brug for at snakke.

De bedste ønsker til dig og din veninde.

Ja, jeg ved godt at hun er i gode hænder, men jeg kan bare ikke lide at hun er "alene" deroppe.. Vil være hos hende..

Ja, det er også derfor at jeg skriver herinde, for at komme af med nogle af alle de tanker og følelser jeg går med.. Jeg er rigtig glad for at jeg har et sted som dette hvor jeg kan komme af med mine følelser

Mange tak for svar

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor er det dog en skrækkelig situation!

Jeg er enig med de andre i, at du skal kontakte din læge og få noget krisehjælp, måske de kan hjælpe dig på sygehuset, når du kommer for at besøge hende, hvis ikke du er så glad for din læge...

Med hensyn til at bebrejde dig selv, så kan jeg sagtens forstå du gør det, men hvis det ikke er første gang hun er kommet hjem til dig, og har grædt, hvordan skulle du så vide, at det var anderledes denne gang end andre, det har du ikke mulighed for! Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg du skal forsøge at vende din selvbebrejdelse over på kæresten og vennen, for det er da dem, der er langt ude, når de ikke reagerer på hendes råb om hjælp! Du har gjort alt det rigtige og fået hende til læge så snart du fandt ud af, hvad der foregik, mere kunne du ikke gøre!

Pas på dig selv og pas på din veninde! Jeg håber hun snart er ovenpå igen og at hun kommer væk fra kæresten og vennen, for de er da vist ikke værd at samle på! Godt hun har sådan en god og omsorgsfuld veninde som dig!

Kram herfra

Jeg har også overvejet at tage fat i personalet på sygehuset, men jeg vil ikke vise min veninde at jeg er så ked af det og at jeg føler skyld.. For hun skal ikke få det dårligere end hun har det nu..

Jeg bebrejder også hendes kæreste og ven, for jeg syntes virkelig det er forfærdeligt at de ikke har gjort noget ved det og er ligeglad.. Igår skrev jeg til hendes kæreste at hun var blevet indlagt og om han ikke kom op og besøgte hende, for hun havde brug for at han var der, det eneste han skriver er bare at han skal lave opgave, så han kommer ikke.. Vi finder så ud af senere at han sidder og spiller computer sammen med nogle kammerater..

Jeg skriver så til ham at jeg syntes det er rigtig fejt af ham at han ikke kommer, for jeg ved at melanie ville være der 110% for ham.. Og at hun tog fri fra skole i sidste uge for at tage med ham på sygehuset, fordi han skulle opereres i sit knæ og sådan nogle ting..

Kan ikke lige helt huske hvad jeg ellers skrev til ham, men jeg blev vildt sur, for syntes ikke det kunne være rigtig at han var sådan overfor hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.