Arhmen gu' jeg har fået nok nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Stéphanie

MinNoah skriver:

Tror også det problem er uundgåeligt - men ja virkelig irriterende!

Øv øv med øv på!! Men frygter godt nok at du har ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Muffin_girl

MinNoah skriver:

Tror også det problem er uundgåeligt - men ja virkelig irriterende!

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

Åh dén er svær. Jeg havde nok holdt en pause i perioder fra hende.

Anmeld

13. marts 2012

Stéphanie

Janni. skriver:

Åh dén er svær. Jeg havde nok holdt en pause i perioder fra hende.

Det har jeg også besluttet mig for at gøre, det andet her er alt for opslidende. 

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Stéphanie skriver:

Haha, kan lige se min svigermor i hovedet hvis jeg havde råbt det. Tror ikke at hun ville være i stand til at svare overhovedet  Men virkelig fedt at du virkelig har sagt fra overfor hende!

Hun sagde heller ik så meget andet end et fornærmet "Jamen undskyld da" 

Arh men får fnat af sådan nogle mennesker, hvis de vidste så meget om børn så sku de da skrive en bog og få en masse selv også la os andre være

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

Stéphanie skriver:

Det har jeg også besluttet mig for at gøre, det andet her er alt for opslidende. 

jeg gør det med visse personer i min familie, det virker for mig. Håber det også virker for dig.

Anmeld

13. marts 2012

Stéphanie

Månsson skriver:

Hun sagde heller ik så meget andet end et fornærmet "Jamen undskyld da" 

Arh men får fnat af sådan nogle mennesker, hvis de vidste så meget om børn så sku de da skrive en bog og få en masse selv også la os andre være

Lige præcis, det er også sådan jeg har det. Og vil nu altså mene at det er mig som mor der kender min søn bedst, og vil da på ingen måde mene at det burde være til diskussion men det er det så åbenbart en gang i mellem. Det er dælme lige til at få pip (holder lige den nogenlunde pæne tone) af

Anmeld

13. marts 2012

Stéphanie

Janni. skriver:

jeg gør det med visse personer i min familie, det virker for mig. Håber det også virker for dig.

Det ville virkelig være dejligt hvis det hjælper. Er ved at gå total i selvsving over det, og har altså snart været hjemme uden hende i to timer nu  Tænk at "så lidt" kan gå en så meget på

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Stéphanie skriver:

Lige præcis, det er også sådan jeg har det. Og vil nu altså mene at det er mig som mor der kender min søn bedst, og vil da på ingen måde mene at det burde være til diskussion men det er det så åbenbart en gang i mellem. Det er dælme lige til at få pip (holder lige den nogenlunde pæne tone) af

Der er bare ikke noget at diskutere det er faderen og moderen der bestemmer hvis andre ik bliver spurgt basta bum og det er jeg ik bleg for at sige til nogle

Anmeld

13. marts 2012

Stéphanie

Månsson skriver:

Der er bare ikke noget at diskutere det er faderen og moderen der bestemmer hvis andre ik bliver spurgt basta bum og det er jeg ik bleg for at sige til nogle

Jamen jeg er helt enig, og synes også jeg har forklaret det en del gange efterhånden, men det er liiiiidt lige som om at den bare ikke fiser ind what so ever..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.