Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malou&Anders skriver: Det er man nemlig os på både sosu og sygeplejersken... Men ville dog starte på sygeplejesken mens vi prøvede og blive gravide også holde barsel derfra.. Social rådgiver lyder da os enormt spænende..
Det er man nemlig os på både sosu og sygeplejersken... Men ville dog starte på sygeplejesken mens vi prøvede og blive gravide også holde barsel derfra..
Social rådgiver lyder da os enormt spænende..
Frk-Lotusblomst skriver: Ja lige præcis. Synes det er en god ide at starte på sygeplejersken og så blive gravid der og holde barsel og tage resten bagefter.
Ja lige præcis. Synes det er en god ide at starte på sygeplejersken og så blive gravid der og holde barsel og tage resten bagefter.
nemlig men kommer os helt an på hvordan tingene ser ud til den tid os.. med lejlighed økonomi osv..
MissChrista skriver: Altså jeg har altid sagt at jeg ville ha' 4.. Men nu har jeg fået den første ;P.... så vi må lige se hehe!
Altså jeg har altid sagt at jeg ville ha' 4.. Men nu har jeg fået den første ;P.... så vi må lige se hehe!
Den hopper jeg med på.. hehe.. tror ikke jeg skal have mere end én mere nu. hvis jeg skal ha' flere overhovedet.
1234567890 skriver: hvor mange boern vil i ha?
hvor mange boern vil i ha?
4kløver skriver: 5 eller 6
5 eller 6
puhaa... det er mange tror jeg noejes med en.. hvor mange har du indtil videre?
1234567890 skriver: puhaa... det er mange tror jeg noejes med en.. hvor mange har du indtil videre?
Malou&Anders skriver: nemlig men kommer os helt an på hvordan tingene ser ud til den tid os.. med lejlighed økonomi osv..
Frk-Lotusblomst skriver: Ja, det er klart. Det er vigtige aspekter i det at blvie forældre.
Ja, det er klart. Det er vigtige aspekter i det at blvie forældre.
nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128