hvor mange... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

An&Jo

jeg har stemt at jeg tager det som det kommer..

Har Johannes som jeg nyder fuldt ud nu, jeg er 100% færdig med uddannelsen om 3 år, men om 1 år er jeg færdig med at gå i skole, og får så en ordentlig løn fremfor su'en..

Men nu skal jeg jo lige finde en mand igen først, og så skal vi have været sammen et godt stykke tid inden der kommer baby på tale herhjemme igen..

Jeg er dog åben for at finde en kæreste med børn i forvejen, han skal bare være sikker på at han stadig vil give mig mindst ét barn mere.. så om jeg får 1 eller 5 børn det aner jeg jo ikke lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg "nøjes" med de to, jeg allerede har. Det er helt perfekt for mig 

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Jeg har altid kun ville have to og det fik jeg på en gang.

Jeg ønsker ikk flere selvom mit understel siger noget andet, når jeg ser en lille ny en... Jeg holder mig til min fornuft.  Så to her..

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Malou&Anders skriver:

ja og jeg kan os godt forstå han gerne vil have jeg skal være helt færdig men hvis jeg skal tage tre uddannelser i rab tror jeg at jeg kører så surt i det, at jeg ikke har lyst.. og når jeg ville være færdig med sygeplejersken som den sidste uddannelse tror jeg det bliver svært for mig at få arbejde for så er jeg jo i alderen hvor man får barn hvis man ikke allerede har. også vil de nok ikke ansætte mig.

Klogt sagt.. Det er nøjagtig derfor, blandt lysten, at vi vil have barn under udd.. Studerer socialrådgiver og der er vi et meget blandet hd, altså med unge og "gamle", så derfor synes jeg det er en dejlg erfaring at have barn.

Anmeld

15. marts 2012

132319

Umiddelbart de to jeg har

Jeg har børn med to forskellige mænd og selvom den samme agerer far for dem, ville jeg synes det var lidt meget at skulle have med tre forskellige 

Jeg kan dog ikke udelukke at jeg om 5-6 år, godt kunne finde på at få et barn med en doner

Anmeld

15. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Frk-Lotusblomst skriver:

Klogt sagt.. Det er nøjagtig derfor, blandt lysten, at vi vil have barn under udd.. Studerer socialrådgiver og der er vi et meget blandet hd, altså med unge og "gamle", så derfor synes jeg det er en dejlg erfaring at have barn.

Det er man nemlig os på både sosu og sygeplejersken... Men ville dog starte på sygeplejesken mens vi prøvede og blive gravide også holde barsel derfra.. 

Social rådgiver lyder da os enormt spænende.. 

Anmeld

15. marts 2012

9510

Ville rigtig gerne have haft 5 eller 6 skønne unger, men må nøjes med de 2 jeg har nu, da jeg har ekstremt svært ved at blive gravid

Anmeld

15. marts 2012

sommerfuglen82

Har to nu, men føler ikke jeg er færdig med at få børn,kunne godt tænke mig en nr 3, men så er det også slut.

Anmeld

15. marts 2012

Happiness

Har svaret 2. Det synes jeg er passende for os. Men nu må vi se hvad jeg siger når vi engang har nr 2

Synes det er lidt sjovt hvis der var nogen der havde trykket ingen, nu hvor vi er på et baby-barn forum

Anmeld

15. marts 2012

Mathilde

Hmm pas...vi har en pige på 2½. Jeg ved ikke om jeg ønsker flere børn. Min kæreste snakker lidt om en mere, men det bliver i hvert fald ikke nu....

Jeg skal igang med ny udd. og min kæreste arbejder meget, så jeg synes jeg har nok i en.

Men har altid sagt, at jeg ikke ønskede et enebarn.... så vi har ikke faste planer om antal og det er helt ok for mig

Celina har bestemt ikke været et nemt barn, så der skal være MEGET overskud, hvis der kommer en mere, der evt er på samme måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.