hvor mange... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange boern?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.637 visninger
60 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Gravid2012

hvor mange boern vil i ha?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

lycly

Jeg vil gerne have 4 Min kæreste siger dog max 3 :p

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

1234567890 skriver:

Har stemt det tage vi som det kommer . Vi vil kun ha 2 lige nu .. Men om nogle år når jeg har fået udd. osv. kunne det da godt være der kom en efternøgler

Anmeld

13. marts 2012

Mor Christa

Altså jeg har altid sagt at jeg ville ha' 4.. Men nu har jeg fået den første ;P.... så vi må lige se hehe!

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

LunaLykke skriver:

Jeg vil gerne have 4 Min kæreste siger dog max 3 :p

min mor fik ogsaa fire.. men tror jeg kan klare det.. hvor mange har du indtil videre?

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Jeg har min søn Villads og min bonusdatter Lucca... Og jeg vil gerne have en mere... Så det må vel blive 2,5?

Anmeld

13. marts 2012

Hvem?

1234567890 skriver:

Altså en tre-fire bebser, tror jeg

Vi har to meget tætte nu, og jeg kunne hvert fald nemt tage et par pseudotvillinger igen, manden siger dog tre, men mon ikke

Anmeld

13. marts 2012

Muhmi

Har svaret at vi tager det som det kommer... Selvom vi gerne vil have 3-4 børn.. Men det kommer bestemt helt an på hvor smadret jeg føler mig efter nummer to

Anmeld

13. marts 2012

Nattøs

jeg venter min den første til sommer kæresten har en i forevejen og jeg siger sådan. At jeg gerne vil have to. Men en er også nok til mig, da vi jo også har hans

Anmeld

13. marts 2012

Sara.

Har 2 .... vil gerne have en efternøgler (hvordan staves nøgler?). Men manden vil enten ikke have flere eller også skal vi have endnu en nu snart. Så det tror jeg det bliver... Dvs. 3... Meeeen så håber jeg stadig på at få min efternøgler - og så ender vi på 4.. så har stemt 4.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.