hvor mange... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Malou&Anders skriver:

det samme siger min herhjemme os

jeg vil have tre han vil have to..

Tsk tsk.. Jeg ahr det bare sådan at nu hvor vi skal have nu-som i når det vil lykkeds, jamen så går det 4 år inden der kommer en mere og så vil jeg gerne have en til i røven af den 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Frk-Lotusblomst skriver:

Tsk tsk.. Jeg ahr det bare sådan at nu hvor vi skal have nu-som i når det vil lykkeds, jamen så går det 4 år inden der kommer en mere og så vil jeg gerne have en til i røven af den 2.

tror du ikke han kan nå og om bestemme sig,, men håber virkelig snart det lykkedes for jer

ja vi er så os uenige om hvornår vi skal have den første bare.. jeg vil gerne have når jeg er færdig med nummer to uddannelse,, så nu håber jeg han går med til det.

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Malou&Anders skriver:

tror du ikke han kan nå og om bestemme sig,, men håber virkelig snart det lykkedes for jer

ja vi er så os uenige om hvornår vi skal have den første bare.. jeg vil gerne have når jeg er færdig med nummer to uddannelse,, så nu håber jeg han går med til det.

Måske. og det kan jo også ske jeg selv ændre mening.
Mange tak, det håber vi også.

Jeg håber han går med til det.. Hvornår er du færdig så?

Anmeld

15. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Frk-Lotusblomst skriver:

Måske. og det kan jo også ske jeg selv ændre mening.
Mange tak, det håber vi også.

Jeg håber han går med til det.. Hvornår er du færdig så?

ja det jo nemlig det..

jeg er færdig om 2 år og 10 måneder,, også ville jeg lige holde pause fra skole og uddannelse og få barn da jeg tror jeg kommer til at kører surt i det hvis jeg tager det hele på engang som miin kæreste jo helst ser jeg bliver helt færdig med før han vil have børn

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Malou&Anders skriver:

ja det jo nemlig det..

jeg er færdig om 2 år og 10 måneder,, også ville jeg lige holde pause fra skole og uddannelse og få barn da jeg tror jeg kommer til at kører surt i det hvis jeg tager det hele på engang som miin kæreste jo helst ser jeg bliver helt færdig med før han vil have børn

Det kan ejg godt forstå du gerne vil kan også godt forstå han vil have du skal være færdig først..

Men kæresten og jeg har besluttet at få bærn unde rmin udd da den er så fleksible.

Anmeld

15. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan ejg godt forstå du gerne vil kan også godt forstå han vil have du skal være færdig først..

Men kæresten og jeg har besluttet at få bærn unde rmin udd da den er så fleksible.

ja og jeg kan os godt forstå han gerne vil have jeg skal være helt færdig men hvis jeg skal tage tre uddannelser i rab tror jeg at jeg kører så surt i det, at jeg ikke har lyst.. og når jeg ville være færdig med sygeplejersken som den sidste uddannelse tror jeg det bliver svært for mig at få arbejde for så er jeg jo i alderen hvor man får barn hvis man ikke allerede har. også vil de nok ikke ansætte mig.

Anmeld

15. marts 2012

Kay

jeg ville gerne havde 3... men kæresten har altis sagt kun en... er så ved at havde ham overbevist om 2... så kan jeg vel altid håbe på tvillinger næstegang

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

1234567890 skriver:

hvor mange boern vil i ha?

Jeg vil nok gerne have 2 eller 3

Anmeld

15. marts 2012

Frk.S

Jeg har svaret 3 - men jeg regner også med vi tager det som det kommer.

Jeg har altid sagt 3-4 og kæresten sagde 2-3 - så 3 må jo være kompromiset. Og så skal man heller ikke ud og have en større bil.

Efter vi har fået Freja har jeg tænkt at 2 måske var nok. Jeg havde en meget grim fødsel, og det første stykke tid efter overvejede jeg meget kraftigt om vi skulle nøjes med hende (selvom jeg altid har sagt at jeg ville have mindst 2). Nu er jeg heldigvis nået tilbage til, at hun ikke skal være enebarn.
Men om det bliver 2 eller 3 må tiden vise. ELLER 4 hvis der skulle ske at være to stk. 3. gang.

Anmeld

15. marts 2012

Tildes mor

Jeg vil rigtig gerne have 4 - og kæresten vil have 3 .. så det ser ud til at det kommer til at gå nogenlunde op nu når Tilde ikke er hans biologisk 

.. holder det mon som argument når han er den eneste "far" hun har, han har været der siden hun var 15 måneder og hendes egen far har vi ikke set siden hun var 5 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.