:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. marts 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Hva

Stoffet alene til de to par vil koster mig 165 kr. at få hjem, og dertil kommer tråd og ribkanter, så alt i alt er der materialer for hvertfald 200 kr. Så de vil nok hvertfald koste 250 kr. + porto.

Hvad så med en 74/80 og oveni en savlesmæk, vil det presse med overskuds stoffet fra bukserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Hvad så med en 74/80 og oveni en savlesmæk, vil det presse med overskuds stoffet fra bukserne?

Stoffet til et par i den størrelse vil koste 100 kr. At få hjem. Det er så smalt at der ikke kan blive en smæk også, desværre. det vil bare blive lidt dyrt i det stof.

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Stoffet til et par i den størrelse vil koste 100 kr. At få hjem. Det er så smalt at der ikke kan blive en smæk også, desværre. det vil bare blive lidt dyrt i det stof.

Øv, må heller lige kigge dit normale stof efter på pc'en, lidt for småt på mobilen, det bliver bare ikke i dag

Anmeld

13. marts 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Øv, må heller lige kigge dit normale stof efter på pc'en, lidt for småt på mobilen, det bliver bare ikke i dag

Gør endelig det, også skal jeg nok have dig i tankerne hvis jeg på et tidspunkt falder over noget billigere barbapapa stof.

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Gør endelig det, også skal jeg nok have dig i tankerne hvis jeg på et tidspunkt falder over noget billigere barbapapa stof.

Super ved jysk har gardiner, men det er vist lige tyndt nok

Anmeld

13. marts 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Super ved jysk har gardiner, men det er vist lige tyndt nok

Jeg tænkte også lige på sengetøj fra Bilka, men ved du om figurerne er meget store på det? Tænker om det er for voldsomt til børnebukser.

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

J

Jeg tænkte også lige på sengetøj fra Bilka, men ved du om figurerne er meget store på det? Tænker om det er for voldsomt til børnebukser.

Jo det er de nok. Øv øv.

Anmeld

17. marts 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Jo det er de nok. Øv øv.

Har du set det her Barbapapa man kan i JYSK. Kan du lide det? Det er jo metervarer, lige til at sy til bukser.

http://www.jysk.dk/140/478/733/5101800/a/catalog-sales

Anmeld

17. marts 2012

Lunae

Du er simpelthen så sej til det syning

Tjekkede lige din hjemmeside og faldt over et par stjerne bukser i Jersey med rib ved fod og i livet! Hvad koster sådan et par?

Camille har ret store problemer med bukser og de bedste for hende er faktisk molo tullebukser. Kan du lave nogen i den stil og hvad ville prisen være?

Anmeld

18. marts 2012

Loa

Iiiih bliver nok snart nød til at bestille nogle flere nederdele Den er bare sååååå kær  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.