:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. maj 2012

Mette.

Sofia skriver:

Er deret sted hvor jeg kan se et billede af knickers og baggy pants? Du kan tro jeg skal krydse alle mine fingre for dig til formuen. Det skal nok gå fint, og hvis ikke, så går det alligevel. Det er jeg et levende bevis på. Men jeg brugte hele sommeren på at græde over den dumme formue, og det er det bare SLET ikke værd! Set i bagspejlet!

Synes ikke du skal bruge tid på at købe nyt stof, du skal bare bruge noget af det du har!

Tak for de krydsede fingre - jeg tror virkelig det bliver nødvendigt. Jeg synes pant er så svært, men ellers føler jeg mig nogenlunde tryg i pensum.

Jeg vil prøve at huske det nok skal gå hvis jeg ikke klare det godt- det skal det jo. Så må jeg gøre noget ekstra på kandidaten i stedet og håbe det er nok.

Baggybukser er dem her:  http://smallstar-bymette.blogspot.com/search/label/Baggybukser

Knickers har jeg ikke engang billeder af, men de er som tullebukser, bare kun til lige ned over knæene også med ribkant i benkanten. Jeg har stort set alt det stof som er på s. 1, og kan selvfølgelig også lave noget i cowboy. Har en mørk cowboy med stjerner, en lys med stjerner og en helt ensfarvet. Alle 3 er blød let denim.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Sofia

Mette. skriver:

Så fik jeg flyttet billedet fra mobilen.

Jeg tænker enten de blå stjerner eller de små blå blomster som selve elefanten også en af den andre som ører? Også selvfølgelig brun eller sort hale + fødder, samt øjne.

Det er mit bedste bud af det stof jeg har hjemme. Ellers må du gerne kigge på nettet og se om du kan finde noget du bedre kan lide.

Har du mere af det mørke blå med de små stjerner?

Anmeld

22. maj 2012

Sofia

Mette. skriver:

Tak for de krydsede fingre - jeg tror virkelig det bliver nødvendigt. Jeg synes pant er så svært, men ellers føler jeg mig nogenlunde tryg i pensum.

Jeg vil prøve at huske det nok skal gå hvis jeg ikke klare det godt- det skal det jo. Så må jeg gøre noget ekstra på kandidaten i stedet og håbe det er nok.

Baggybukser er dem her:  http://smallstar-bymette.blogspot.com/search/label/Baggybukser

Knickers har jeg ikke engang billeder af, men de er som tullebukser, bare kun til lige ned over knæene også med ribkant i benkanten. Jeg har stort set alt det stof som er på s. 1, og kan selvfølgelig også lave noget i cowboy. Har en mørk cowboy med stjerner, en lys med stjerner og en helt ensfarvet. Alle 3 er blød let denim.

Det skal bare være de almindelige tulle bukser og så måske et par knickers, hvad koster de? Str. 80/86?

Pant er også bare røv svært...i hear you!

Anmeld

22. maj 2012

cecilie1984

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

har du mere af stoffet på billede 3 af det med ugler på gren (nederst i billedet)

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

cecilie1984 skriver:

har du mere af stoffet på billede 3 af det med ugler på gren (nederst i billedet)

Ja - det har jeg.
men det afhænger nok lidt af hvad du gerne vil have og i hvilken størrelse om der er nok. 

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Sofia skriver:

Det skal bare være de almindelige tulle bukser og så måske et par knickers, hvad koster de? Str. 80/86?

Pant er også bare røv svært...i hear you!

Vil du ikke sende mig din mail i en pb?

Så sender jeg dig lige et billede af det stjernestof jeg har lige nu. Jeg tror nemlig ikke jeg har mere af præcis den, men jeg har fået en masse andre - så kan du lige vurdere om der er noget der duer.

Tak - så føler jeg mig ikke helt fortabt. Jeg har læst hele Pant pensum 2 gange og jeg synes stadig ikke jeg fatter noget som helst af det - og uheldigt nok indgår det bare altid i eksamen! 

Anmeld

22. maj 2012

Mettefpigen

Hej Mette

Jeg kunne godt tænke mig nogle tullebukser til bassemanden som han kan bruge her til sommer  Jeg kunne godt tænke mig et par med togene, et par med dyrene (begge på billed 1) og et par som de sorte med de grønne stjerner ( som er på billed 17)  Og det skal være i str 74-80

Ajj hvor er det super fedt det tøj du laver

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Mettefpigen skriver:

Hej Mette

Jeg kunne godt tænke mig nogle tullebukser til bassemanden som han kan bruge her til sommer  Jeg kunne godt tænke mig et par med togene, et par med dyrene (begge på billed 1) og et par som de sorte med de grønne stjerner ( som er på billed 17)  Og det skal være i str 74-80

Ajj hvor er det super fedt det tøj du laver

Hvilket stof med dyr er det du mener?

Det med togene kan jeg klare og de sorte med grønne lommer kan jeg klare i den her udgave:

http://smallstar-bymette.blogspot.com/2012/05/4-par-tullebukser.html 

Anmeld

22. maj 2012

cecilie1984

Mette. skriver:

Ja - det har jeg.
men det afhænger nok lidt af hvad du gerne vil have og i hvilken størrelse om der er nok. 

shorts størrelse 80

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

cecilie1984 skriver:

shorts størrelse 80

Det kan jeg godt klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.