Sofia skriver:
Er deret sted hvor jeg kan se et billede af knickers og baggy pants? Du kan tro jeg skal krydse alle mine fingre for dig til formuen. Det skal nok gå fint, og hvis ikke, så går det alligevel. Det er jeg et levende bevis på. Men jeg brugte hele sommeren på at græde over den dumme formue, og det er det bare SLET ikke værd! Set i bagspejlet!
Synes ikke du skal bruge tid på at købe nyt stof, du skal bare bruge noget af det du har!
Tak for de krydsede fingre - jeg tror virkelig det bliver nødvendigt. Jeg synes pant er så svært, men ellers føler jeg mig nogenlunde tryg i pensum. 
Jeg vil prøve at huske det nok skal gå hvis jeg ikke klare det godt- det skal det jo. Så må jeg gøre noget ekstra på kandidaten i stedet og håbe det er nok.
Baggybukser er dem her: http://smallstar-bymette.blogspot.com/search/label/Baggybukser
Knickers har jeg ikke engang billeder af, men de er som tullebukser, bare kun til lige ned over knæene også med ribkant i benkanten.
Jeg har stort set alt det stof som er på s. 1, og kan selvfølgelig også lave noget i cowboy. Har en mørk cowboy med stjerner, en lys med stjerner og en helt ensfarvet. Alle 3 er blød let denim. 
Anmeld