:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. maj 2012

Mette.

HopinWishin skriver:

Jamen det må du rigtig gerne

Smækbukserne må gerne være i det yderst til venstre!

Hmmm aner jo intet om str.!... Men synes da det skal være nogle bukser han/hun kan passe lidt tid...

Tror du måske en str. efter 56 vil det.... ?..

Det er super - vil du sende mig en pb med bestillingen i så - så kan vi lige aftale nærmere.

Størrelserne springer dobbelt, så den hedder 56/62, men er stor i det, så det er nærmest en str. 62. Det er cirka str. 2-4 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Det er helt ok - du kan altid sige til.
Det er også lidt svært hvad der lige passer godt til den.

Nej, først lige nu. Hvor er han bare super sød. Og bukserne er så fine til ham. Det er underligt jeg ikke har fået en notifikation før nu om du har skrevet i tråden.  

De er rigtig fine til ham.
Han havde klapbukserne på igår, de er bare super fine til ham.

Anmeld

16. maj 2012

Mette.

Annemor... skriver:

De er rigtig fine til ham.
Han havde klapbukserne på igår, de er bare super fine til ham.

Det er jeg glad for at  høre. Jeg er også vild med klapbukse modellen. 

Anmeld

21. maj 2012

Sofia

Hej Mette

Jeg vil gerne have to par dejlige løse sommerbukser til Alfred, og vil viiildt gerne have dig til at sy dem. Men vi flytter til Aalborg 15. juni og vil jeg gerne udveklse bukser/penge mens vi stadig er i Århus. Har du tid til at sy inden?

Anmeld

21. maj 2012

Sofia

Hvis du kan, er jeg vild med det mørkeblå stof med de små stjerner!

Anmeld

21. maj 2012

Mette.

Sofia skriver:

Hvis du kan, er jeg vild med det mørkeblå stof med de små stjerner!

Det kan jeg sagtens nå inden d. 15. Der er formueret tirsdag + torsdag i næste uge, så efter det er der masser af tid til at sy.

Er det, det stof jeg lige har lagt bukser på bloggen af? dem med grønne lommer? Det er nemlig en tynd denim.

Er det almindelig tullebukser du gerne vil have til ham? knickers eller baggybukser er også en mulighed.

Eventuelt kan du kigge på stof2000.dk og www.stofogstuff.dk - begge steder kan jeg hente stoffet i Århus - så hvis der er noget der du kan lide kan jeg købe det til bukserne.

Anmeld

21. maj 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Ja, bomuld er bedst.

Du kan også godt bruge en tynd denim eller babyfløjl hvis du kan lide det. Det er bare ensfarvet, men kan jo laves med nogle fine detaljer hvis det er.

tror du at det ville være fin til elefanten?
http://www.stofogstuff.dk/shop/babyfloejl-stof-sma a-2281p.html

Anmeld

21. maj 2012

Mette.

Annemor... skriver:

tror du at det ville være fin til elefanten?
http://www.stofogstuff.dk/shop/babyfloejl-stof-sma a-2281p.html

Ja, det tror jeg bestemt kunne være rigtig sødt til den.

Anmeld

21. maj 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Ja, det tror jeg bestemt kunne være rigtig sødt til den.

Så mangler vi bare noget til ørerne. Har du nogle ideer?

Anmeld

22. maj 2012

Sofia

Mette. skriver:

Det kan jeg sagtens nå inden d. 15. Der er formueret tirsdag + torsdag i næste uge, så efter det er der masser af tid til at sy.

Er det, det stof jeg lige har lagt bukser på bloggen af? dem med grønne lommer? Det er nemlig en tynd denim.

Er det almindelig tullebukser du gerne vil have til ham? knickers eller baggybukser er også en mulighed.

Eventuelt kan du kigge på stof2000.dk og www.stofogstuff.dk - begge steder kan jeg hente stoffet i Århus - så hvis der er noget der du kan lide kan jeg købe det til bukserne.

Er deret sted hvor jeg kan se et billede af knickers og baggy pants? Du kan tro jeg skal krydse alle mine fingre for dig til formuen. Det skal nok gå fint, og hvis ikke, så går det alligevel. Det er jeg et levende bevis på. Men jeg brugte hele sommeren på at græde over den dumme formue, og det er det bare SLET ikke værd! Set i bagspejlet!

Synes ikke du skal bruge tid på at købe nyt stof, du skal bare bruge noget af det du har!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.