:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. maj 2012

Annemor...

Mette. skriver:

De går ikke i dobbelt størrelser og er ikke så store i det. Mere som en normal 62 eller 68 er.  

Du giver bare lyd når du har kigget. Du kan også kigge efter noget til shorts hvis der ikke er noget du er vild med her.. Har ikke så meget drengestof tilbage.

Det kigger jeg efter, så kan jeg lige se efter det når jeg er i Aalborg imorgen.
Skal det være bomuld jeg skal have til begge dele eller hvad skal jeg kigge efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Det kigger jeg efter, så kan jeg lige se efter det når jeg er i Aalborg imorgen.
Skal det være bomuld jeg skal have til begge dele eller hvad skal jeg kigge efter?

Ja, bomuld er bedst.

Du kan også godt bruge en tynd denim eller babyfløjl hvis du kan lide det. Det er bare ensfarvet, men kan jo laves med nogle fine detaljer hvis det er.

Anmeld

14. maj 2012

Krisul

Hold da maule hvor syr du meget sejt tøj... Ville gi min højre arm for de evner... 

Øer det selvlært? Altså, hvis man starter i det små, hvad vil du så anbefale som start?? 

Anmeld

14. maj 2012

Mette.

Krisul skriver:

Hold da maule hvor syr du meget sejt tøj... Ville gi min højre arm for de evner... 

Øer det selvlært? Altså, hvis man starter i det små, hvad vil du så anbefale som start?? 

Tusind tak for roserne.

Ja - jeg er selvlært. ELler det vil sige jeg har en svigermor som er fantastisk til at sy, så hun har lært mig lidt og efterhånden er jeg blevet ret god til det og kan selv finde ud af det hele.

Jeg vil klart anbefale dig tullebukser - de er rimelig overskuelige at gå til også brug et mønster fra MiniKrea. De er nemme og gode at bruge.

Anmeld

14. maj 2012

Krisul

Oki.. Det vil jeg kigge på.. Men overvejede endda at køre op til dig og kigge dig over skulderen 

Jeg fik aldrig mit symaskinekørekort i folkeskolen, hovedet var for tæt på maskinen, og vupti så sad håret fast i den arm der kører op og ned.. Den skrækslagne lærer sendte mig ud at spille fodbold istedet... 

Anmeld

14. maj 2012

Mette.

Krisul skriver:

Oki.. Det vil jeg kigge på.. Men overvejede endda at køre op til dig og kigge dig over skulderen 

Jeg fik aldrig mit symaskinekørekort i folkeskolen, hovedet var for tæt på maskinen, og vupti så sad håret fast i den arm der kører op og ned.. Den skrækslagne lærer sendte mig ud at spille fodbold istedet... 

De har hvertfald en god syvejledning, så den er til at gå til. Jeg er sikker på du sagens kan, det kræver bare lidt tålmodighed.

Jeg tror heller ikke jeg fik symaskinekortet i folkeskolen, men jeg klarede det alligevel. Måske jeg skulle overveje at starte nogle sy kurser, det kunne være hyggeligt.

Anmeld

14. maj 2012

Krisul

Så melder jeg mig som første mand :-)

Men prøver at gi mig i kast med det så snart der er tid og overskud.. 

Anmeld

15. maj 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Ja, bomuld er bedst.

Du kan også godt bruge en tynd denim eller babyfløjl hvis du kan lide det. Det er bare ensfarvet, men kan jo laves med nogle fine detaljer hvis det er.

Hvor stor er elefanten egentlig?

Anmeld

15. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Du er simpelthen for sej Mette.

Hold op jeg glæder mig til at jeg skal bestille en kattens masse tøj fra dig. For det kommer jeg uden tvivl til.

Anmeld

15. maj 2012

DenLykkelige

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Hvor meget skal du have for at lavet et par af de små søde shorts med rib i livet og ben? I størrelse 68/74

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.