:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. april 2012

Mor til L&S

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Hej søde

Har lige lidt spørgsmål

Har været inde på din blog - hold op en masse fint altså

Baggy bukser med knapperne foroven kan de laves i en 50/56 eller blir det for voldsomt til sådan en lille str???

De alm tulle bukser laver du den i en mellem ting mellem alm buks og shorts ? Tænker sådan så de lige går ned og dækker knæerne?

Kunne godt tænke mig en model med en evt bred elastik i maven, buksen poser og så en bred elastik i benet.... Forstår du hvad jeg mener?! 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Mor til L&S

Mette. skriver:

Priserne er:

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

Lidt som disse bare i capri model, som dækker knæerne

Anmeld

22. april 2012

Mor til L&S

Har du set mine 2 beskeder? Bare lige inden jeg bestiller fra det andet sted?!

Anmeld

22. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mor til Liva skriver:

Kan sige, at det er fede bukser hun laver...

Anmeld

22. april 2012

Mor til L&S

Mathias Villads skriver:

Kan sige, at det er fede bukser hun laver...

Nemlig det jeg ved - har haft bukser og shorts fra hende før, men det her er lidt anderledes end de bukser hun laver

Anmeld

22. april 2012

Moar2012

Mette. skriver:

Priserne er:

Jeg er helt vild med de grønne med ugler:-) kan du lave sådan et par til mig i str. 50 og gerne med foer:-)

Anmeld

22. april 2012

Mette.

Mor til Liva skriver:

Hej søde,

undskyld jeg ikke har svaret. Vi har haft en travl weekend, så jeg har glemt det. 

Jeg skulle gerne kunne lave alle 3 ting til dig. Kan du skrive mig en pb, så kan vi lige aftale nærmere.

Anmeld

22. april 2012

Mette.

Moar2012 skriver:

Jeg er helt vild med de grønne med ugler:-) kan du lave sådan et par til mig i str. 50 og gerne med foer:-)

Det kan jeg sagtens - vil du skrive en min en privat besked, så kan vi lige aftale nærmere.

Anmeld

22. april 2012

Linea

Nu har jeg luret på dine skønne designs op til flere gange og jeg kunne altså vældig godt tænke mig til bestille lidt til min datter på 2. Men jeg prøver lige at skrive en pb til dig, hvis du ellers har tid til at skrive flere ordrer på arbejdslisten pt.?!

Anmeld

22. april 2012

Mette.

Linea skriver:

Nu har jeg luret på dine skønne designs op til flere gange og jeg kunne altså vældig godt tænke mig til bestille lidt til min datter på 2. Men jeg prøver lige at skrive en pb til dig, hvis du ellers har tid til at skrive flere ordrer på arbejdslisten pt.?!

Det kan du tro du må.

Jeg har altid tid til at sy lidt, men det kan godt være det tager et par dage inden det er klar. Men skriv endelig - så kan vi aftale nærmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.