AnnaKJ skriver:
Men er det så ikke værd at få tjekket, så dit barn og jer undgår det helvede som evt. kan opstå hvis dine plukveer udvikler sig til rigtige veer?
Eller er det en risiko du er villig til at tage? Dit barn kan meget vel få men ved at være så for tidlig født.
Jeg kan virkelig slet ikke forstå at du ikke har fået det tjekket.
Selv blev jeg sygemeldt i uge 29 med min datter pga. mange og kraftige plukveer, som forkortede min livmoderhals og gjorde at jeg begyndte at åbne mig.
Vi reagere alle forskelligt på plukveer - så jeg ville klart få det tjekket!
Jo det er det helt sikkert, men jeg siger det igen, jeg har ikke mulighed for at komme på hospitalet før i morgen, og det kun hvis vejret tillader det. Hvis jeg skal på hospitalet før det, så må der tilkaldes en udrykningshelikopter, og det er der altså ikke belæg for. De sender jo heller ikke ambulancen efter folk, fordi de måske tror at de fejler et eller andet!
Jeg tror også mere på at alt er ok, end at det ikke er det. Men selfølgelig vil jeg bede JM om at tjekke om alt er "på plads" der nede når jeg kommer. Hvis det ikke er, så tager jeg selfølgelig heller ikke hjem igen. Så bliver jeg hellere hjemme hos min mor, der bor tæt ved hospitalet, tiden ud.
Anmeld