plukveer? Jeg har haft plukveer længe, og siden uge 22 har jeg haft ret mange. De er så taget til så småt gennem ugerne.
Nu er jeg snart kommet 30 uger, så nu er jeg ikke længere så bekymret da overlevelsesraten er næsten 100% og de fleste får heller ikke varige mén. Men uanset så er det så træls for baby ikke at måtte ligge i sin trygge inkubator tiden ud, og ungå alle strabadserne det kommer af for tidlig fødsel 
Men hvornår er så de pokkers plukveer for meget? I går da vi sad på sofaen, så fik jeg pludselig sådan et underligt ildebefindende. Tænkte at det var lidt mærkeligt, jeg fik lidt kvalme, hedetur og blev lidt svimmel-agtig. Det går væk, et øjeblik efter kommer det igen - lægger så mærke til at det er i forb. med en plukve
I dag har jeg så haft kraftigere plukveer end jeg plejer (men som sagt så bliver de jo kraftigere som ugerne går), jeg får ikke helt bevæget mig som normalt når de kommer og jeg føler lidt at jeg mister pusten mens de står på (livmoderen er jo større og trykker flere steder eller?). Imens jeg lå på sofaen og skypede med min søster, talte jeg på ½ time 4 plukker. Hvor ondt eller ubehageligt skal man have det før det er for meget???
Anmeld