Jeg tror faktisk, at du rammer sømmet dér - for jeg tror måske ikke, at jeg har lyst til på dén måde, at arbejde med mennesker. Altså som sosuhjælper.
Og jeg har også før tænkt, når mine veninder har talt om hvor omsorgsfuld osv jeg er, at for mig er der forskel på omsorg for sine venner, og så dét, at skulle yde det på jobbet. Jeg tror ikke, at det er mig.
Jeg har tænkt på den uddannelse, der hedder hospitalteknisk assistent.
Tænker, at det matcher en del af mine interessepunkter. Men ulempen er, at skoleperioderne foregår i Odense - og vi bor ret langt derfra.
Øv! Føler mig sgu lidt fiasko-agtig ind i mellem. At være 25, og ikke have et clue om, hvad jeg vil 
Det skal du da ikke føle dig som. Jeg er 41 og har lige taget 1 år på pædagogstudiet og nu læser jeg socialrådgiver.
Ens liv ændrer sig jo hele tiden, så man kan ikke altid vide hvad man gerne vil, eller det man gerne ville, vil man pludselig ikke.
Men prøv at tænke i de store linier. Nu siger du hospitalsteknisk assistent...
Det kan jeg godt forstå du synes er interessant. Der er flere ting indenfor det område. Der er også dem der sidder med MR maskinen - det hedder vist også noget særligt
Er det menneskekroppen der er interessant? eller er det det tekniske? For hvis sidstnævnte kunne det jo være tekniker alle steder....
nu kunne jeg lige læse et andet sted at du var interesseret i mennesker, så kan det jo også være antropolog....
eller laborant biotekniker og i den dur.
Hvis du tager HF fag i den retning, så er du da godt på vej 
Anmeld