måske en lidt atypisk historie, men dog min historie omkring uddannelse...
jeg har altid klaret mig godt i skolen... fået høje karakterer og vidst fra jeg var ganske lille at jeg skulle være revisor...
startede på HH efter 9. klasse og det gik udemærket... fik gode karakterer, men skolemiljøet kunne jeg bare slet ikke med...
efter 1. h. besluttede jeg mig for at tage et sabbat år... komme lidt væk og jeg søgte en times kørsel fra mit hjem til et stutteri hvor jeg boede i et år..
jeg startede på 2. h efter sommerferien og kom igang... men jeg kunne med det samme mærke at de tbare ikke var mig... jeg var træt i mit hovede, men ikke i min krop og det kunne jeg bare slet ikke have...
jeg startede derfor i november måned på landbrugsskole og det var bare lige det jeg havde søgt efter 
jeg er idag faglært landmand og arbejder med malkekvæg i en stald med lige knap 400 køer, hvor jeg står for kalvene, reproduktionen og kontorarbejdet på stedet...
i mit job gør jeg alt det jeg elsker og kunne ikke forestille mig at lave andet , hehe jo måske konsulent eller lign. som rådgiver forskellige landmænd
men det er kun for at slippe for at skulle op og møde kl. 3.00 for at malke en morgen 
elsker det 
Anmeld