Til Thailand med baby - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Lotus86

StineW79 skriver:

Flydende panodil!! Badetøj med solfaktor 50 indbygget i. Solcreme faktor 50. Spiselige ting til flyveren, små bøger og andet underholdning til flyveren. Vh stine

Tjek tjek og tjek, alle de ting er klaret, men tak for svar alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lotus86 skriver:

Tjek tjek og tjek, alle de ting er klaret, men tak for svar alligevel

He He var så lidt! Håber i får en rigtig dejlig tur. Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

Kindfed

Lotus86 skriver:

Det kunne sagtes gå hen at blive en katastrofe, så håber da de i Kastrup holder sig til de regler der står på hjemmesiden, og så må vi håbe på det bedste når vi skal hjem.

Husk at I kan få alt det kogte vand, I vil have, fra stewardesserne under flyveturen

Anmeld

15. marts 2012

Lotus86

Kindfed skriver:

Husk at I kan få alt det kogte vand, I vil have, fra stewardesserne under flyveturen

Problemet er bare, at vores søn vil have mme koldt, eller i hvert fald som den temperatur brikkerne har, så hvis vi skulle have vandet kogt, så ville der gå 100 år før flasken er kølet ned.

Anmeld

15. marts 2012

Kindfed

Lotus86 skriver:

De

Problemet er bare, at vores søn vil have mme koldt, eller i hvert fald som den temperatur brikkerne har, så hvis vi skulle have vandet kogt, så ville der gå 100 år før flasken er kølet ned.

Det kan I også få. Man kan få kogt, varmt vand og kogt, lunkent vand. Så kan I jo bare få fyldt et par flasker op med lunket vand, så snart stewardesserne har tid og lade det køle, så I har vand klart til at blande op. Almindelig koldt vand kan I da sikkert også få. Det er mere, om I kan nå at få det før take-off.
Til sidst vil jeg gerne lige sige, at jeg også havde været ret bekymret for, hvordan det nu skulle gå at rejse så langt med sådan en lille en, men vi blev så overraskede. Det var faktisk ikke særligt besværligt, så længe man var godt forberedt hjemmefra, og det lyder det jo virkelig til, at du er.

Anmeld

15. marts 2012

Lotus86

Kindfed skriver:

Det kan I også få. Man kan få kogt, varmt vand og kogt, lunkent vand. Så kan I jo bare få fyldt et par flasker op med lunket vand, så snart stewardesserne har tid og lade det køle, så I har vand klart til at blande op. Almindelig koldt vand kan I da sikkert også få. Det er mere, om I kan nå at få det før take-off.
Til sidst vil jeg gerne lige sige, at jeg også havde været ret bekymret for, hvordan det nu skulle gå at rejse så langt med sådan en lille en, men vi blev så overraskede. Det var faktisk ikke særligt besværligt, så længe man var godt forberedt hjemmefra, og det lyder det jo virkelig til, at du er.

Nå okay, ja det gør jo det hele lettere.

Tusind tak for alle dine gode råd, det har helt sikkert hjulpet

Anmeld

20. juli 2012

Mor010711

Jeg må lige kommentere denne tråd, så jeg kan finde den når det er vores tur. Rigtig mange gode råd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.