Til Thailand med baby - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.603 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Lotus86

Hej med jer.

Om små 14 dage tager min kæreste og jeg 2 uger til Thailand med vores søn, som vil være 8,5 mdr.

Er jo pænt spændt da det er første gang vi skal have ham med sydpå, så ville derfor høre, om der var nogle af jer, der har nogle gode 'rejse-med-baby-råd' i lige ville dele ud af, evt. ting i har været ekstra glade for at have med på ferien, ting i ville ønske i havde haft med, gode råd til flyveturen osv. alt tages imod med kyshånd

Kh. Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

ledermus

kigger lige med da jeg overvejer at skal have min søn med ud at rejse til sommer

Anmeld

12. marts 2012

sarahb

Vi havde en pakke rugbrød med, så holdte den til den ikke kunne mere. Meget rart at have med. Og så de snacks hans elskede hjemme fra i form af kiks og andet langtidsholdbart.
Ellers ikke andet, de tilpasser sig så godt og vi havde en fantastisk ferie i Egypten med vores lille da han var med

Anmeld

12. marts 2012

Becks

Lotus86 skriver:

Hej med jer.

Om små 14 dage tager min kæreste og jeg 2 uger til Thailand med vores søn, som vil være 8,5 mdr.

Er jo pænt spændt da det er første gang vi skal have ham med sydpå, så ville derfor høre, om der var nogle af jer, der har nogle gode 'rejse-med-baby-råd' i lige ville dele ud af, evt. ting i har været ekstra glade for at have med på ferien, ting i ville ønske i havde haft med, gode råd til flyveturen osv. alt tages imod med kyshånd

Kh. Nanna

Rigtig god tur, bare det var mig der skulle derned igen

Du kan se gode råd her 

Anmeld

12. marts 2012

Lotus86

sarahb skriver:

Vi havde en pakke rugbrød med, så holdte den til den ikke kunne mere. Meget rart at have med. Og så de snacks hans elskede hjemme fra i form af kiks og andet langtidsholdbart.
Ellers ikke andet, de tilpasser sig så godt og vi havde en fantastisk ferie i Egypten med vores lille da han var med

Hvor gammel var din søn da i var afsted? Tænker bare, at det er for tidligt at give ham kiks allerede?

Anmeld

12. marts 2012

Lotus86

Becks skriver:

Rigtig god tur, bare det var mig der skulle derned igen

Du kan se gode råd her 

Perfekt, tusind tak

Anmeld

12. marts 2012

Tulle28

Rugbrød og badebleer - dem har de ikke i Thailand:-)

Anmeld

12. marts 2012

mortilnoahogmelina

Ja du kan sagtens give ham Marie kiks nu . Rosiner og sådan kan han os godt spise .

Jeg har ikk de super gode råd da min søn var 5 1/2 måned da vi var adsted . Men vi havde alt med til han hjemme fra af mad . Været købte vi der nede .
En sut eller en flaske eller pat i munden når i lander og letter tager trykket i ørene . Ellers så bare nyd jeres ferie . Det er skønt at være afsted med de små .

Ville ønske det var mig

Anmeld

12. marts 2012

mortilnoahogmelina

Ja du kan sagtens give ham Marie kiks nu . Rosiner og sådan kan han os godt spise .

Jeg har ikk de super gode råd da min søn var 5 1/2 måned da vi var adsted . Men vi havde alt med til han hjemme fra af mad . Bleer købte vi der nede .
En sut eller en flaske eller pat i munden når i lander og letter tager trykket i ørene . Ellers så bare nyd jeres ferie . Det er skønt at være afsted med de små .

Ville ønske det var mig

Anmeld

12. marts 2012

Lotus86

Tulle28 skriver:

Rugbrød og badebleer - dem har de ikke i Thailand:-)

Super, vil godt nok være lidt ærgerligt at løbe tør for badebleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.