undskyld men gider jeg ik svare på , få får kun fordomme for jeg gravid nu gider det iikk mere
Overhovedet ingen fordomme herfra!! Men det var altså dig selv der skrev i går at det tog 1 md. at blive gravid og i dag skriver du 8 mdr. (hvordan man så end ved hvor længe det tager at blive uplanlagt graviditet )
Da jeg spørger om det er en tidligere kæreste du prøvede 8 mdr. med eller om det var den samme svarede du selv at det var den samme, hvorefter du skriver at I kun har været sammen i jeg mener 3 mdr og pludselig ikke den samme fyr der er snak om....
Om du så havde været 16, 25, 37 eller 42 så havde jeg stadig stillet spørgsmålstegn ved det for jeg kan ikke få det til at hænge sammen..
Så skru ned for selvynken (mht. fordomme) for for mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad med hvilke valg du foretager i dit liv, det er nemlig dit liv og ingen andres, og jeg går selvfølgelig ud fra at du træffer de rigtige valg i forhold til din situation men når det du skriver ikke hænger sammen, så kommer der spørgsmål, der virker nærgående, men det er for for mit vedkommende at finde hovede og hale i dine indlæg..
Anmeld