om barnet har det godt=? demu spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2009

Stumpen

undskyld men gider jeg ik svare på , få får kun fordomme for jeg gravid nu gider det iikk mere

Overhovedet ingen fordomme herfra!!

Men det var altså dig selv der skrev i går at det tog 1 md. at blive gravid og i dag skriver du 8 mdr. (hvordan man så end ved hvor længe det tager at blive uplanlagt graviditet )
Da jeg spørger om det er en tidligere kæreste du prøvede 8 mdr. med eller om det var den samme svarede du selv at det var den samme, hvorefter du skriver at I kun har været sammen i jeg mener 3 mdr og pludselig ikke den samme fyr der er snak om....

Om du så havde været 16, 25, 37 eller 42 så havde jeg stadig stillet spørgsmålstegn ved det for jeg kan ikke få det til at hænge sammen..
Så skru ned for selvynken (mht. fordomme) for for mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad med hvilke valg du foretager i dit liv, det er nemlig dit liv og ingen andres, og jeg går selvfølgelig ud fra at du træffer de rigtige valg i forhold til din situation men når det du skriver ikke hænger sammen, så kommer der spørgsmål, der virker nærgående, men det er for for mit vedkommende at finde hovede og hale i dine indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes nu ikke det er så svært at forstå - jeg læser det som at du har forsøgt at blive gravid tidligere med en eks igennem en periode på 8 mdr uden held. Derefter fik du en ny kæreste som du blev gravid med ganske hurtigt og uplanlagt og han gik fra dig for 3 mdr siden...

Så skulle den vel være på plads.

Og jeg kan godt forstå at du bliver lidt stødt, for du har fået flere kommentarer og spørgsmål til din situation end du har fået reelle svar på dit spørgsmål. Men bær lidt over med de "gamle koner" herinde - vi er bare enormt nysgerrige over din situation, og spørgsmålene er bestemt ikke negativt ment! Det er jo så sjældent at man kommer i kontakt med en så ung gravid som dig, så det er klart man bliver nysgerrig.

Og til jer andre: Man snakker liiidt anderledes og bruger lidt andre udtryk når man er meget ung, det er der ingen grund til at blive forarget over - prøv i stedet og læs mellem linjerne hvad de skrappe udtryk handler om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.