om barnet har det godt=? demu spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2009

christinam

den er 29 mm lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Stumpen

Ja 2,9 cm... Førstegangsfødende mærker vidst normalt først liv hen omkring uge 20 og flergangsfødende omkring uge 17...

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

29mm lang så er jeg altså pænt sikker på du ikke kan mærke den endnu, jeg mærkede første gang liv da jeg var i uge 17...

og som første gang fødende siger de normalt omkring uge 20.
Du er ikke itvivl når den begynder at spark så du kan mærke det.

Anmeld

30. marts 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

nej snakker om den samme! jeg var sammen med ham i 3 månder og om 14 dage er jeg 3 månder henne , det var et uheld men er gået det fede svin

Skrev du ikke lige du havde været sammen med ham i 8 måneder?

Synes faktisk du skaber en negativ stemning når du skriver fede svin, måske du kunne kalde ham noget andet, han ER trods alt faderen til dit ufødte barn?

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

Mebach skriver:

Skrev du ikke lige du havde været sammen med ham i 8 måneder?

Synes faktisk du skaber en negativ stemning når du skriver fede svin, måske du kunne kalde ham noget andet, han ER trods alt faderen til dit ufødte barn?

Meget meget meget enig ikke så pænt at sige...

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

den lille ny skriver:

den er 29 mm lang

Undskyld jeg spørg men hvor gammel var du da du prøvet med din x-kæreste at blive gravid?

Anmeld

30. marts 2009

christinam

undskyld men gider jeg ik svare på , få får kun fordomme for jeg gravid nu gider det iikk mere

Anmeld

30. marts 2009

Becks

den lille ny skriver:

undskyld men gider jeg ik svare på , få får kun fordomme for jeg gravid nu gider det iikk mere

Hey hey ro på ikk

Vi skriver kun sådan, fordi vi bliver forvirrede over noget af det du skriver.. No hard feelings...

Knus

Anmeld

30. marts 2009

Kloster

Jeg har også lige et spørgsmål...
Er bare nysgerrig for, hvad tanker der ligger bag, når man prøver at blive gravid, når man stadig er et barn? Altså som 15-16 årig...
Kan godt forstå, hvis der sker en ups'er i form af sprængt kondom, men når man dyrker sex uden beskyttelse, er det jo planlagt. Det kan i hvert fald ikke komme bag på en, når man bliver gravid af det...

Kloster

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

den lille ny skriver:

Altså du skriver det selv så må du sgu os forvente at folk spørg det sgu ikke nået med fordomme at gøre det er rent nysgerrighed for det ikke så tit man møder en på 16 som har prøvet at blive gravid i 8 måneder med en x så det er skam bare et spørgsmål. der er da overhoved ikke nogen grund til at blive så hurtig sur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.