om barnet har det godt=? demu spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2009

Kloster

den lille ny skriver:

ja

Okay.
Ikke så tit man møder piger som dig, der er gravide som 16 årige og som har planlagt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Stumpen

den lille ny skriver:

har prøvet med min ex i 8 månder

Misforstod jeg så et tidligere indlæg, hvor du skrev det tog 1 mdr. med denne bette ups'er du kan mærke vokse? eller er det to forskellige fyre der er snak om, for faren til denne her bette purk er smuttet ikke?

Anmeld

30. marts 2009

christinam

nej snakker om den samme! jeg var sammen med ham i 3 månder og om 14 dage er jeg 3 månder henne , det var et uheld men er gået det fede svin

Anmeld

30. marts 2009

christinam

det var'heller ikk planlat

Anmeld

30. marts 2009

Becks

Undskyld, men jeg er altså lidt forvirret nu, skrev du ikke ligefør, at det var planlagt og nu skriver du at det ikke er planlagt

Knus Beck (Forvirret)

Anmeld

30. marts 2009

christinam

neeeej har altid sagt det ikk var planlangt , jeg har vært gravid to månder uden og vide det, så det heller ikk lige planlangt

Anmeld

30. marts 2009

Stumpen

Så har du vidst misforstået Klosters indlæg -For hun spurgte om du havde prøvet at blive gravid i 8 mdr. og det svarede du ja til...

Anmeld

30. marts 2009

christinam

ja med min ex ! ikk ham her

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

Altså nu er jeg slet ikke med... du skrive at dig og din ex, hvade forsøgt i 8 måneder og lidt efter skrive du at det var planlagt, men nu skriver du det ikke er planlagt...

jeg skal bare lige være med, for er totalt lost

Anmeld

30. marts 2009

Stumpen

den lille ny skriver:

ja med min ex ! ikk ham her

Lige før skrev du at det var den samme fyr du snakkede om...

Men for at vende tilbage til dit spørgsmål, så tror jeg ikke du kan mærke at babyen vokser når du kun er 10 uger henne.. Når du begynder at mærke liv vil bevægelserne derinde efterhånden ændre sig alt efter hvor mange uger du er henne = hvor stor babyen er.. Men indtil du mærker liv er det vist det man kalder luftbobler du mærker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.