anbefal aktivitets tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

MyLove E

Kay skriver:

jeg er ikke så vilde med dem... kan godt se det smarte i det hvis barnet har brug for motivation til at holde hoved og ligge på maven og bruge arme og ben... men det bliver ikke det første jeg køber

håber du får det solgt

Vi har som sagt heller ikke brugt den. men har hørt mange sige den er god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Aalexandra

Hvor gamle skal de være for at kunne bruge aktivitetstæppet med mariehønen ca.?  

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Aalexandra skriver:

Hvor gamle skal de være for at kunne bruge aktivitetstæppet med mariehønen ca.?  

Det kan de bruge fra starten af, tror min datter var en månedes tid da vi lånte et også fik vi selv da hun var 3måneder.. det er jo stort set det samme som at ligge på maven på gulvet de ska jo bare ikke ligge længe af gangen

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Tauf skriver:

Vi har som sagt heller ikke brugt den. men har hørt mange sige den er god.

tror jeg bestemt også den er til de børn der har brug for den

er pædagog så undskyld hvis det hele lydder lidt for pædagogisk det er en dårlig vane...

Anmeld

13. marts 2012

Mette 28

Kay skriver:

hvilket aktivitets tæppe har i?? og hvad er godt ved netop det?

hvilket vil i råde andre til at købe??

sidder med manden og kigger på aktivitets tæpper og tænker nøj der er mange....

men hvad er godt... noget med mange ting... få ting... der kan foldes eller lave lyde?

Synes du skal kigge efter hvad du selv synes ser godt og spændende ud.. Har selv et til salg herinde hvor der også er en pude med man kan træne baby nakke med når de ligger på maven og man kan senere bruge den når de så småt må sidde op i barnevognen til at støtte dem... 

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Mette 28 skriver:

Synes du skal kigge efter hvad du selv synes ser godt og spændende ud.. Har selv et til salg herinde hvor der også er en pude med man kan træne baby nakke med når de ligger på maven og man kan senere bruge den når de så småt må sidde op i barnevognen til at støtte dem... 

har lige været inde og kigge på dig... høre der mere lege tøj til og er der flere "dimser" det kan hænge i??

Anmeld

13. marts 2012

Maja_4000

Janni. skriver:

Det er fra Tiny love. Vores er en lidt ældre model end den, jeg viser her, men den har også pladen og spejlet som han var/er så glad for. 

Det er smart er at pladen er til at tage af, så den har han stor morskab med nu også. 

Det havde vi også .. Bare i lyserødt Caroline var super glad for det

Anmeld

13. marts 2012

Mette 28

Kay skriver:

har lige været inde og kigge på dig... høre der mere lege tøj til og er der flere "dimser" det kan hænge i??

Der er fire dimser til legetøj, og der er også en lille Marie høne til, og så har jeg en fugl fra fisher Price jeg gerne vil ligge sammen med... I selv tæppet er der et eller to sender man kan få den til at sige de der pive lyde og et eller to med rasle lyde... 

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Mette 28 skriver:

Der er fire dimser til legetøj, og der er også en lille Marie høne til, og så har jeg en fugl fra fisher Price jeg gerne vil ligge sammen med... I selv tæppet er der et eller to sender man kan få den til at sige de der pive lyde og et eller to med rasle lyde... 

oki tænker lige over det

Anmeld

13. marts 2012

Mette 28

Kay skriver:

oki tænker lige over det

Du siger bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.