anbefal aktivitets tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

L&V

Kay skriver:

jeg vil heltklart også købe den med mariehønen hvis vores ikke bliver vild med det med at ligge på maven det tror jeg den er god til... men ville ikke købe den til at starte med...

kan godt se det har de rigtige farver det andet... hmm... der er dælemer mange at vælge i mellem....

Vi fik os det fra lamaze i dåbsgave da hun var 3 måneder.. Ku ikke undvære et alm. tæppe.. Hun keder sig hurtigt på mariehønen men det andet er altid fedt og der kan man skifte ud i sagerne og der er os nakke træner med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Giraffen

Kay skriver:

ja det er jo det... har allerede fundet flere ting jeg godt kunne tænke mig

så bare vent til du får styr på kønnet (det vil I gerne vide som jeg lige husker det?) så kan man for alvor begynde at finde ting og sager man bare ikke kan leve uden

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Vi fik os det fra lamaze i dåbsgave da hun var 3 måneder.. Ku ikke undvære et alm. tæppe.. Hun keder sig hurtigt på mariehønen men det andet er altid fedt og der kan man skifte ud i sagerne og der er os nakke træner med

ja det lydder som en god ide

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Giraffen skriver:

så bare vent til du får styr på kønnet (det vil I gerne vide som jeg lige husker det?) så kan man for alvor begynde at finde ting og sager man bare ikke kan leve uden

har medvilje gemt en del shopping til når vi får kønnet afvide... alt det der ikke skal være "køns bestemt" er alerede købt

får det forhåbentlig afvide på mandag... uhhh 1 uge....

Anmeld

13. marts 2012

Giraffen

Kay skriver:

har medvilje gemt en del shopping til når vi får kønnet afvide... alt det der ikke skal være "køns bestemt" er alerede købt

får det forhåbentlig afvide på mandag... uhhh 1 uge....

MD scanning var bare det allermest spændende i hele graviditeten - glæd dig

Jeg tror faktisk det er meget få der ikke til MD kan få kønnet af vide, så mon ikke de nok skal ku se det :p

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Giraffen skriver:

MD scanning var bare det allermest spændende i hele graviditeten - glæd dig

Jeg tror faktisk det er meget få der ikke til MD kan få kønnet af vide, så mon ikke de nok skal ku se det :p

glæder mig også helt vildt det er virkeligt ulideligt at vente....

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Kay skriver:

ja det lydder som en god ide

Jeg har et tæppe med drejeskive til salg. Det er brugt en gang. Tæppet er vasket en gang da han selvfølgelig valgt at gylpe første gang han var på. og han gylpede faktisk aldrig.. Men kom med et bud?

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Tauf skriver:

Jeg har et tæppe med drejeskive til salg. Det er brugt en gang. Tæppet er vasket en gang da han selvfølgelig valgt at gylpe første gang han var på. og han gylpede faktisk aldrig.. Men kom med et bud?

et af dem hvor barnet skal ligge på maven??

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Kay skriver:

J

et af dem hvor barnet skal ligge på maven??

Ja:-):-)

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Tauf skriver:

Ja:-):-)

jeg er ikke så vilde med dem... kan godt se det smarte i det hvis barnet har brug for motivation til at holde hoved og ligge på maven og bruge arme og ben... men det bliver ikke det første jeg køber

håber du får det solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.