anbefal aktivitets tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Kay

TeamRocket skriver:

Jeg elskede jo pingulegetæppet! Men vores børn har været meget gladere for det billige firkantede tæppe fra babysam. Tingene kan skiftes ud og der var nogle herlige knitre ting på tæppet der gjorde det spændene at ligge på maven  og så er det uden kant og derfor nemt lige at møve sig lidt rundt.

Vi havde også et mariehøne legetæppe fra babysam med sådan en dreje halløjsa til- den fangede aldrig mine ungers interesse, men sp'en sagde at de ikke kunne leve uden

jeg har kigget på det mariehøne tæppe... og må indrømme at jeg ikke er helt vild med det... kan ikke forlkare hvorfor men syntes det virker... tja... bare en følelse inden i mit pædagog hjerte... hihi...

men kan godt se ideen i der også skal være noget til når den skal ligge på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Janni.

Kay skriver:

smart og han skulle bare sparke eller slå til den så spillede den og lavede lys??

Jeps, den er genial. Jeg havde aldrig troet den ville fange ham så lang tid, men det er da kun lækkert når det nu er. 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Janni. skriver:

Jeps, den er genial. Jeg havde aldrig troet den ville fange ham så lang tid, men det er da kun lækkert når det nu er. 

ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

11. marts 2012

Giraffen

Kay skriver:

hvilket aktivitets tæppe har i?? og hvad er godt ved netop det?

hvilket vil i råde andre til at købe??

sidder med manden og kigger på aktivitets tæpper og tænker nøj der er mange....

men hvad er godt... noget med mange ting... få ting... der kan foldes eller lave lyde?

Jeg elsker  Lamaze Ufo Tæppet

Det har både lyd, motor, legetøj der kan skiftes ud/tages ned og gode farver (bl.a. sort, rød, hvid)

Det er rigtig nok at det ikke blive ved med at være spændende, men altså - af aktivitetstæpper synes jeg hvertfald Lamaze har nogle rigtig gode

De har også den med drejestol

Eller den der kan blive til et hus

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

Giraffen skriver:

Det har både lyd, motor, legetøj der kan skiftes ud/tages ned og gode farver (bl.a. sort, rød, hvid)

Det er rigtig nok at det ikke blive ved med at være spændende, men altså - af aktivitetstæpper synes jeg hvertfald Lamaze har nogle rigtig gode

jeps....

for ufo

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Giraffen skriver:

har også kigget meget på lamaze... kan rigtig godt li meget af deres legetøj

Anmeld

12. marts 2012

L&V

Kay skriver:

hvilket aktivitets tæppe har i?? og hvad er godt ved netop det?

hvilket vil i råde andre til at købe??

sidder med manden og kigger på aktivitets tæpper og tænker nøj der er mange....

men hvad er godt... noget med mange ting... få ting... der kan foldes eller lave lyde?

Jeg har de her 2. Det fra Lamaze for at træne hendes nakke da hun ikke er tosset med at ligge på maven og det andet havde jeg kigget på længe og fik det i gave af min mor.. Faldte for det pga. det er lavet i de farver og mønstre som babyer først kan se også er der mange lege muligheder i det.. Hun elsker det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2012

Giraffen

Kay skriver:

har også kigget meget på lamaze... kan rigtig godt li meget af deres legetøj

Lamaze er bare fantastisk og så godt... eneste problem med dem er at deres legetøj kan ALT så man behøver sådan set kun ét stykke lamaze legetøj - meeeeen det er svært at holde 

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Jeg har de her 2. Det fra Lamaze for at træne hendes nakke da hun ikke er tosset med at ligge på maven og det andet havde jeg kigget på længe og fik det i gave af min mor.. Faldte for det pga. det er lavet i de farver og mønstre som babyer først kan se også er der mange lege muligheder i det.. Hun elsker det

jeg vil heltklart også købe den med mariehønen hvis vores ikke bliver vild med det med at ligge på maven det tror jeg den er god til... men ville ikke købe den til at starte med...

kan godt se det har de rigtige farver det andet... hmm... der er dælemer mange at vælge i mellem....

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Giraffen skriver:

Lamaze er bare fantastisk og så godt... eneste problem med dem er at deres legetøj kan ALT så man behøver sådan set kun ét stykke lamaze legetøj - meeeeen det er svært at holde 

ja det er jo det... har allerede fundet flere ting jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.