anbefal aktivitets tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.255 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2012

Kay

hvilket aktivitets tæppe har i?? og hvad er godt ved netop det?

hvilket vil i råde andre til at købe??

sidder med manden og kigger på aktivitets tæpper og tænker nøj der er mange....

men hvad er godt... noget med mange ting... få ting... der kan foldes eller lave lyde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Happiness

En god ide er at vælge et af dem hvor man kan skifte tingene ud For baby bliver træt af at kigge på det samme. Og så kan man også tage en del af tingene af i starten, hvor baby helst ikke skal have for mange indtryk

Sort-hvid og rød er de farver baby kan se først, så en god ide ville være noget i de farver. Senere kan man jo bare pynte med andre farver

Musik ville jeg ikke invistere i. Når den tid kommer, er der meget legetøj der kan spille en melodi, og der gider baby sikkert ikke legetæppet mere  

Her var Lukas 4-5 mdr da legetæppet var yt! Så skulle man ud på det store gulv og udforske

Så et puslespilsunderlag er sagen herhjemme. Der er mere plads og lettere at møve sig rundt på.

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Happiness skriver:

En god ide er at vælge et af dem hvor man kan skifte tingene ud For baby bliver træt af at kigge på det samme. Og så kan man også tage en del af tingene af i starten, hvor baby helst ikke skal have for mange indtryk

Sort-hvid og rød er de farver baby kan se først, så en god ide ville være noget i de farver. Senere kan man jo bare pynte med andre farver

Musik ville jeg ikke invistere i. Når den tid kommer, er der meget legetøj der kan spille en melodi, og der gider baby sikkert ikke legetæppet mere  

Her var Lukas 4-5 mdr da legetæppet var yt! Så skulle man ud på det store gulv og udforske

Så et puslespilsunderlag er sagen herhjemme. Der er mere plads og lettere at møve sig rundt på.

se det var nogle gode råd der var til at bruge

vi har allerede puslespils underlag købt på loppemarket og vasket pænt af

men vil fra nu af kigge efter et med udskiftelige/aftagelige ting

Anmeld

11. marts 2012

Kay

andre der har et indput her???

Anmeld

11. marts 2012

Janni.

Jeg er så ikke enig i det med musikken. Silas havde et tæppe hvor der var en plade som han kunne sparke til, så der startede musik/lys. 

Tæppet bruger han ikke mere, men han bruger stadig pladen med musikken. Han elsker den at få den til at larme og lyse. 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Janni. skriver:

Jeg er så ikke enig i det med musikken. Silas havde et tæppe hvor der var en plade som han kunne sparke til, så der startede musik/lys. 

Tæppet bruger han ikke mere, men han bruger stadig pladen med musikken. Han elsker den at få den til at larme og lyse. 

og hvilket tæppe er det? mærke og "navn"?? det lydder smart...

Anmeld

11. marts 2012

Janni.

Kay skriver:

og hvilket tæppe er det? mærke og "navn"?? det lydder smart...

Det er fra Tiny love. Vores er en lidt ældre model end den, jeg viser her, men den har også pladen og spejlet som han var/er så glad for. 

Det er smart er at pladen er til at tage af, så den har han stor morskab med nu også. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2012

Janni.

Janni. skriver:

Det er fra Tiny love. Vores er en lidt ældre model end den, jeg viser her, men den har også pladen og spejlet som han var/er så glad for. 

Det er smart er at pladen er til at tage af, så den har han stor morskab med nu også. 

Og det er iøvrigt nemt at skifte figuerne ud efterhånden som de bliver trætte af dem 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Janni. skriver:

smart og han skulle bare sparke eller slå til den så spillede den og lavede lys??

Anmeld

11. marts 2012

TeamRocket

Jeg elskede jo pingulegetæppet! Men vores børn har været meget gladere for det billige firkantede tæppe fra babysam. Tingene kan skiftes ud og der var nogle herlige knitre ting på tæppet der gjorde det spændene at ligge på maven  og så er det uden kant og derfor nemt lige at møve sig lidt rundt.

Vi havde også et mariehøne legetæppe fra babysam med sådan en dreje halløjsa til- den fangede aldrig mine ungers interesse, men sp'en sagde at de ikke kunne leve uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.