hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hehe jah hold da op, han er vokset en del

men det er jo kun en god ting

i nyder og være hjemme nu så vel?

Ja det gør vi Han skal dog forbi sygehuset, til fys, øjnundersøgelser, og tjekket ekstra af børneambulatoriet et par gange.. Men det er først når han er 6 og 8 mdr.
Men vi nyder stort at vi slap så "hurtigt" ud at sygehuset.. der er jo nogle der er der længere end vi var (2 mdr) Men David var/er jo også bare super eksemplarisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det gør vi Han skal dog forbi sygehuset, til fys, øjnundersøgelser, og tjekket ekstra af børneambulatoriet et par gange.. Men det er først når han er 6 og 8 mdr.
Men vi nyder stort at vi slap så "hurtigt" ud at sygehuset.. der er jo nogle der er der længere end vi var (2 mdr) Men David var/er jo også bare super eksemplarisk..

har han været til noget tjek siden i kom hjem så

Anmeld

10. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

har han været til noget tjek siden i kom hjem så

Han har været til 3 mdrs tjek.. + vaccine.. Og så har sp været her oftere end "normalt" og så var vi til 1 øjntjek 17 dage efter vi kom hjem
Men SP kom 1 gang om ugen den første måned.. og så hver 2. uge nu.. Men nu går vi såå over til en gang om måneden her fra torsdag Men hvis jeg har behov for det skal jeg selvf. bare ringe til hende.. så kommer hun ud til mig

Og så har vi taget imod et tilbud sundhedsplejen har. Noget der hedder Station Victor.. Et tilbud familier får, hvis de har haft en anderledes eller svær grativitet og/eller fødsel.. Vi har haft noget video terapi.. For at snakke hans stadier igennem. og lære at forstå hans måde at være på. Det ser man af en eller anden grund bedre på video.. Og så skal vi starte på noget spædbarns terapi her på onsdag.. Fordi han ofte bliver rimelig sensetiv hvis vi har haft ham med til fx. familie fødselsdag eller lignende. hvor der er mange mennesker og støj.. Så det er jeg spændt på og han kan få gavn af

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Han har været til 3 mdrs tjek.. + vaccine.. Og så har sp været her oftere end "normalt" og så var vi til 1 øjntjek 17 dage efter vi kom hjem
Men SP kom 1 gang om ugen den første måned.. og så hver 2. uge nu.. Men nu går vi såå over til en gang om måneden her fra torsdag Men hvis jeg har behov for det skal jeg selvf. bare ringe til hende.. så kommer hun ud til mig

Og så har vi taget imod et tilbud sundhedsplejen har. Noget der hedder Station Victor.. Et tilbud familier får, hvis de har haft en anderledes eller svær grativitet og/eller fødsel.. Vi har haft noget video terapi.. For at snakke hans stadier igennem. og lære at forstå hans måde at være på. Det ser man af en eller anden grund bedre på video.. Og så skal vi starte på noget spædbarns terapi her på onsdag.. Fordi han ofte bliver rimelig sensetiv hvis vi har haft ham med til fx. familie fødselsdag eller lignende. hvor der er mange mennesker og støj.. Så det er jeg spændt på og han kan få gavn af

hvor skal i begynde på det hen så

super der er så meget hjælpe og hente

Anmeld

11. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hvor skal i begynde på det hen så

super der er så meget hjælpe og hente

De kommer her hos os.. Men de har deres lokaler i Hjørring.. vi måtte selv bestemme om de sgu komme her, eller om vi kom til dem..

Anmeld

11. marts 2012

mikkel2006

mulle85 skriver:

super

de er helt sikkert værd og prøve, det er bare ikkefedt og sidde i skolen en hel dag med kvalme og rende og kaste op når det er

nej det er ikke sjovt gjorde det på mit job, og toilet ligger på første sal øv øv, men det var det hele værd

Anmeld

11. marts 2012

mulle85

mikkel2006 skriver:

nej det er ikke sjovt gjorde det på mit job, og toilet ligger på første sal øv øv, men det var det hele værd

det lyder heller ikke særlig sjovt godt nok

heldigvis ved man der er en grund til det

Anmeld

11. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

De kommer her hos os.. Men de har deres lokaler i Hjørring.. vi måtte selv bestemme om de sgu komme her, eller om vi kom til dem..

det er vel også noget kæresten skal deltage i så

Anmeld

11. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er vel også noget kæresten skal deltage i så

ja det er det.. de kommer 16.30.. så han kan nå at komme hjem fra arbejde

Anmeld

11. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

ja det er det.. de kommer 16.30.. så han kan nå at komme hjem fra arbejde

det passer jo meget fint så

det er jo også rart det noget i er fælles om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.